Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صباحی از برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان انزلی با حضور ۸۰ درصد از واجدین شرایط در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «عباس صباحی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: در دوره جدید مداحان به درجات یک تا سه سطح بندی می شوند و کارت جدید شناسایی برای آنان صادر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی خاطر نشان کرد: در این انتخابات 9 نفر داوطلب بودند که پس از رای گیری، پنج نفر به عنوان اعضاء اصلی و دو نفر به‌عنوان علی البدل انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: از مجموع آرا کسب شده محمد رسول خدادایان با 53 رای، حمید مهدیه با 38 رای، مرتضی صیاد با 37 رای، منصور یگانه ارشد با 30 رای و جمشید بذربخش با 27 رای به‌عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

حجت الاسلام صباحی یادآور شد: حمیدرضا طاهری با 22 رای و محمود پورمند با 21 رای نیز به‌عنوان اعضای علی البدل کانون مداحان انتخاب شدند.

 

گفتنی است ریاست اداره تبلیغات اسلامی، نماینده فرماندار، نماینده نیروی انتظامی، کارشناس فرهنگی، رییس شورای مذهبی، نماینده ای از استان و نماینده مداحان بر صحت این انتخابات نظارت داشتند.  

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: سطح بندی انتخابات کانون مداحان رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و مشخص شدن برگزیدگان این مسابقات گروه‌های رباتیک کانون استان یزد موفق به کسب مقام اول در سوپر تیم امدادگر مسیریاب، انتخابی مسابقات جهانی برزیل شدند.

این تیم به سرپرستی مژده تواناراد و علی اصغر خاکپور به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شرکت آریانا ربات یزد و حمایت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین در این مسابقات واقع در واحد علوم تحقیقات، شرکت کردند.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد