Web Analytics Made Easy - Statcounter

مؤلف کتب درسی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش بیش از ۳۵ بخش فعالیت قرآنی دارد. همچنین هزاران مؤسسه قرآنی در کشور فعالیت دارند که اگر همه این مراکز با هم بسیج شوند، می‌توانیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رضا نباتی مؤلف کتب درسی آموزش و پرورش روز گذشته در برنامه افق شبکه رادیویی قرآن که با موضوع آینده‌پژوهی آموزش قرآن در دوران کرونا و پساکرونا روی آنتن رفته بود، با اشاره به مسأله آموزش قرآن در شرایط کرونا گفت: ما باید تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تابستان امسال و برای اولین‌بار بخش "تابستان و قرآن" در کتاب‌های اول تا ششم ابتدایی برای دانش‌آموزان تولید و پخش شد.

نباتی در ادامه، اجرای سیاست انقباض کمی و انبساط کیفی را بهترین روش برای پیشبرد مسائل مربوط به آموزش قرآن  دانست و گفت: آموزش و پرورش بیش از 35 بخش فعالیت قرآنی دارد. همچنین هزاران مؤسسه قرآنی در کشور فعالیت دارند که اگر همه این مراکز با هم بسیج شوند و در امر آموزش قرآن به آموزش و پرورش کمک کنند و فعالیت‌ها نیز بر حوزه آموزش عمومی قرآن‌کریم تمرکز کند، می‌توانیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم.

مؤلف کتب درسی آموزش و پرورش با بیان اینکه بسیاری از دانش‌آموزان به‌ویژه در مقطع ابتدایی دسترسی بسیار محدودی به فضای مجازی دارند، گفت: راهکار اساسی آموزش قرآن به این قشر از قرآن‌آموزان این است که جامعه قرآنی ما پای کار بیایند و کتاب‌های درسی را که بیشتر مبتنی بر آموزش عمومی قرآن است در جاهایی که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود، به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان آموزش دهند.

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موسسات قرآنی وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم بیشتر بخوانید... انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار شد/ صالحی: ادغام اتحادیه‌ها، نقطه عطفی در حرکت مؤسسات قرآنی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی برگزار شد/ صالحی: ادغام اتحادیه‌ها، نقطه عطفی در حرکت مؤسسات قرآنی است واژه های کاربردی مرتبط موسسات قرآنی وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ لوکس‌بازی و اغواگری بازیگران در قابِ تلویزیون/ چرا آگهی‌های لاکچری را به صداوسیما تحمیل می‌کنند؟ ۲ رضا رویگری: کسی سراغم را نمی‌گیرد ۳ مستندی متفاوت از شهیدی که حاج قاسم به او ارادت داشت ۴ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۵ ماجرای اختلاس‌گرها در "طلاق" ابوالقاسم طالبی/ قطب‌الدین صادقی: چرا تلویزیون سریال ماندگار نمی‌سازد؟ ۶ ایجاد زمینه‌های ظهور و نجات مردم در بیان آیت‌الله بهجت/ چه بلاهایی از مقدمات ظهور امام زمان(عج) است؟ ۷ «تِنِت» از جدول اکران‌های آمریکا خارج شد ۸ معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس مهمترین اخبار فرهنگی دولت و «سفره‌داران» سینما همدلی کنند/ جان هنرمندانِ مشغول کار نیز در خطر است سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ نگاهی به «سگ شکاری» |وقتی قهرمانان جنگ‌طلب، از مسیح خرج جنایت خود می‌کنند معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس مهمترین اخبار تسنیم اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای ماهان/ نقاب واژه بر قانون جنگل عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت برای همه بعد از عید غدیر خم سلیمی: آقای" روحانی"، علیه گران‌فروشی که اتفاقاً بخشی در دولت است اقدام کنید رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسسات قرآنی وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم موسسات قرآنی وزارت آموزش و پرورش قرآن کریم آموزش و پرورش مؤسسات قرآنی آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است