Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای جزییات تعدیل قیمت اعمال و اندازه قرارداد اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام بانک ملت «وبملت» را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  جزییات تعدیل قیمت اعمال و اندازه قرارداد اختیار معامله خرید و فروش بر روی سهام بانک ملت «وبملت» با سررسید آبان ‌ماه ۹۹ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه بورس اوراق بهادار تهران آمده است: به استناد تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۳۱ تیر ماه ۹۹ بانک ملت، مبنی بر تصویب تقسیم سود نقدی ۲۶ ریالی و افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۰۷.۰۴۲.۸۶۲ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها، قیمت اعمال و اندازه قرارداد اختیار معامله خرید و فروش سهام بانک ملت (وبملت) در سررسید آبان‌ماه ۱۳۹۹ به شرح ذیل تغییر یافته است.

اطلاعیه تعدیل قیمت قرارداد اختیار معامله سهام بانک ملت

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: قرارداد اختیار معامله سهام بانک ملت تعدیل قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد

وحید زرگر فرماندار شهرستان آوج در نشست مدیران شعب بانک سپه استان قزوین گفت: بانک‌ها با اعطای تسهیلات به کارآفرینان و تولید کنندگان واقعی و حمایت از تولید کنندگان می‌توانند رشد اقتصادی و رونق کسب و کار‌ها را محقق کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته برخی سهل انگاری‌ها صورت گرفت و منابع تسهیلات مالی در اختیار افرادی قرار گرفت که این منابع را به بازار‌های غیر تولیدی مانند بازار ارز، خودرو و طلا وارد کردند و این در حالی اتفاق افتاد که بسیاری از تولید کنندگان کشور با کمبود منابع مالی مواجه بودند.

زرگر بیان کرد: بانک‌ها در خصوص تسهیلات تکلیفی مانند وام‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری باید طوری عمل کنند که رضایت عموم مردم جلب شود و بستر برای عملیاتی شدن سیاست‌های عمومی نظام فراهم شود.

این مسئول عنوان کرد: تمامی مدیران باید در تحقق شعار سال همت ویژه داشته باشند، چراکه در نظر رهبر معظم انقلاب، جهش تولید و توسعه اقتصادی در کشور با مشارکت و نقش آفرینی آحاد مردم محقق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!