Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:43:03 GMT

گیم‌پلی بخش کمپین بازی Halo Infinite منتشر شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۲۲۸

گیم‌پلی بخش کمپین بازی Halo Infinite منتشر شد

‍‍‍‍‍‍

‌به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، می‌دانستیم که مراسم آنلاین ایکس‌باکس، یک فرصت برای رونمایی از سری جدید Halo یعنی Halo Infinite بود و بی‌شک همه نگاه‌ها در مراسم ایکس‌باکس به سمت سری جدید از فرنچایز جذاب Halo بود. این مراسم با یک تریلر سینمایی از نحوه ساخته شدن زره Master Chief با یک گیم‌پلی از کمپین بازی Halo Infinite آغاز شد و هیچ صحبتی از بخش چند نفره آن نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین نگاه ما به گیم‌پلی Halo Infinite است.

بیشتر بخوانید

ارائه به‌روزرسانی جدید برای Starcraft II گیم‌پلی کمپین Halo Infinite

اولین گیم‌پلی رسمی منتشر شده از Halo Infinite با فرود Master Chief آغاز می‌شد که برای اولین بار در نمایشگاه E3 2019 هم به نمایش درآمده بود. ماجرا با فرود Master Chief آغاز شده و او وارد یک نبرد می‌شود. از این نبرد می‌توان بسیاری از ویژگی‌های گیم‌پلی Halo Infinite را تشخیص داد. دنباله نبرد Master Chief از راز‌هایی پرده برمی‌دارد که پیش از این، فقط شایعه‌های آن شنیده شده بود. یکی از این شایعه‌ها، استفاده از فلاخن است. در این گیم‌پلی منتشر شده دیده می‌شود که Master Chief چیز‌هایی را می‌گیرد و آن‌ها را به سمت دشمنان خود پرتاب می‌کند. در این بازی از فلاخن استفاده می‌شود اما کمی بین هر بار استفاده باید صبر کرد. علاوه بر پرتاب کردن وسایل، می‌توان از آن برای رفتن به مکانی جدید یا حتی به سمت دشمنان استفاده کرد.

این تریلر با آنتاگونیست داستان به پایان می‌رسد که او قبلا Halo را تصرف کرده است و او مشتاقانه در انتظار برخورد با Master Chief به عنوان یک جنگجوی سرسخت است.

محیط بزرگ‌تر و اسلحه‌های جدید در Halo Infinite

اولین نگاه ما به گیم‌پلی نسل بعدی Halo، نشان می‌دهد که Master Chief چه ماجراجویی عظیمی خواهد داشت. این سری Halo یک حلقه بسیار بزرگ دارد که روی هم رفته دنیای آن را از Halo 5 و Halo 4  بزرگ‌تر می‌کند. این کمپین با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه روی کنسول Xbox Series X کار خواهد کرد و با کیفیت تصویر 4K هم اجرا می‌شود. مایکروسافت قول داده است که نبرد‌ها از قبل بزرگ‌تر باشند و مکانیک گیم‌پلی کاملا جدیدی در این سری وجود خواهد داشت.

همچنین عناصری از سری‌های قبلی بازی Halo هم وجود دارد که دوباره به این مجموعه بازگشته‌اند؛ همانطور که شاهد اسلحه استاندارد حمله، نارنجک شکاف، نارنجک پلاسما و Warthog‌ها بودیم. در Halo Infinite، همچنین شاهد انواع سلاح و تجهیزات جدید مانند سپر انرژی مستقر شده‌ای هستیم که توسط بازیکنان، امکان شلیک از میان آن‌ها هستند. سلاح‌های جدید شامل سلاح‌های پلاسمای VK78 Commando و Ravager هستند.

Halo Infinite قرار است توسط مایکروسافت به صورت انحصاری برای کنسول Xbox Series X و Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی در فصل تعطیلات عرضه شود. به عنوان بخشی از برنامه Xbox Smart Delivery، کسانی که این بازی را برای Xbox One تهیه کنند، قادر خواهند بود تا آن را به صورت رایگان برای Xbox Series X ارتقا دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایکس باکس مایکروسافت ایکس باکس گیم پلی Halo Infinite گیم پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

در این شماره می‌خوانید:

پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت

316 تیم دانش‌آموزی و دانشجویی در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ به رقابت می‌پردازند

ربات‌ها برای‌ نسل چهارم صنعت کاربردی می‌شوند

صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان

محققان MIT اسکلت‌های منعطف برای ربات‌های نرم می‌سازند

۳۰هزار کودک معلول دسترسی به تحصیل ندارند

رهاسازی حقابه هیرمند از سوی افغانستان

دستاوردهای سفر السودانی به آمریکا پس‌ از یک سال و نیم معطلی

کد خبر: 1227556 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • ببینید | نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده