Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:02:22 GMT

باز شدن مرز تجاری چذابه پس از ۵ ماه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۳۸۱

باز شدن مرز تجاری چذابه پس از ۵ ماه

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار دشت‌آزادگان گفت: پایانه مرزی چذابه به صورت عملیاتی و رسمی پس از حدود ۵ ماه از شیوع کرونا ویروس و پیگیری و مذاکره با مقام‌های ارشد عراقی و استان میسان عراق بر روی کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی ایران باز شد.

حمید سیلاوی افزود: مرز چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز پس رعایت نکات بهداشتی در ۲ سوی مرز پس از توافق کامل با طرف عراقی فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمرک، پایانه، مرزبانی و گذرنامه در پایانه مرزی چذابه فعال شد و در طول هفته بجز روزهای تعطیل رسمی بر روی کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی باز خواهد بود.

مرز تجاری شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر، استان خوزستان ۱۸تیر ماه ۱۳۹۹ نیز به صورت ۲ روز در هفته بازگشایی شد و اواخر خرداد ماه جاری پیشنهاد بازگشایی مرز تجاری چذابه در نشست مشترک مسئولان محلی و گمرکی ایران و عراق که در پایانه چذابه برگزار شد مورد موافقت نهایی قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی دشت آزادگان مرز چذابه ایران و عراق مهرداد بذرپاش علی کامیار وام حمایتی مستاجران بهروز بوچانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر کل صمت گیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با حضور صادرکنندگان برتر استان‌ها از تاریخ ۸ تا۱۲اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی تهران برگزار می‌شود. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه صادرکنندگان برتر استان گیلان هم در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی فرصت مناسبی برای معرفی صادرکنندگان برتر و شناساندن ظرفیت استان‌ها در بازار‌های جهانی است.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو در ۵ دوره برگزاری موجب ایجاد ارتباط تجاری با ۷۰ کشور جهان شده است.
مدیر کل صمت گیلان با اشاره به اینکه درششمین دوره از این نمایشگاه تمرکز بر ۶ گروه کالایی است گفت: این گروه‌های کالایی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است.
تیمور پورحیدری تصریح کرد:علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانند به آدرس www.irantsn.com مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران