Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:15:22 GMT

اعلام جزییات عرضه اولیه ۴ شرکت در فرابورس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۴۷۷

اعلام جزییات عرضه اولیه ۴ شرکت در فرابورس

معاون بازار فرابورس با بیان اینکه چهار شرکت در صف عرضه اولیه در فرابورس هستند، گفت: سهام یکی از چهار شرکت مذکور، اواخر همین هفته عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، افسانه اروجی، با اشاره به اینکه چهار شرکت درج شده در بازار دوم فرابورس وجود دارند، اظهار کرد: این چهار شرکت شامل «توسعه مسیر برق گیلان، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا افرین فدک، شرکت پتروشیمی ارومیه و یک شرکت کشاورزی و دامپروری» می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق اقداماتی در فرابورس و شرکت‌ها انجام شده است، دو شرکت «مسیر برق گیلان و پتروشیمی ارومیه» در آستانه عرضه اولیه قرار دارند و هرکدام به نتیجه نهایی برسد و ارزش گذاری شود، چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه خواهد شد. سایر شرکت‌ها نیز در هفته‌های آتی عرضه می‌شوند. بر اساس این گزارش، «رافزا» آخرین نمادی بود که در تاریخ ۲۴ تیرماه در فرابورس عرضه اولیه شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازار بورس عرضه اولیه سهام عرضه اولیه چهار شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی