Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@02:27:38 GMT

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۰۶۰۶

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است

به گزارش «نماینده»، علی اصغر خانی شامگاه شنبه در جمع پرسنل سپاه پاسداران ناحیه شاهرود به میزبانی حسینیه ثارالله (ع)  این نهاد، با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مجلس یازدهم و نمایندگان، معیشت مردم است، تاکید کرد: همراهی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی بازوی توانمندی برای کمک به دولت و مجلس است.

وی با بیان اینکه مردم در کنار مسئولان و همچنین سپاه و بسیج نشان دادند که در رزمایش کمک مومنانه گام‌های اساسی در میان میدان بر می‌دارند، ابراز کرد: سپاه در کنار دفاع از ارزش‌های انقلابی حضور پرتلاشی در زمینه محرومیت زدایی دارد و لذا این مهم امری مقدس و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز به کار مجلس یازدهم بیان کرد: همان‌طور که معظم له نیز اشاره فرمودند باید نظارت‌های درست و عمیق در کنار تعامل سازنده با دولت در بین مجلسی‌ها وجود داشته باشد که به حمد الله شاهد این امر هستیم.

خانی بیان کرد: امروز نیاز به همدلی و همراهی بین همه نهادها در راستای مدیریت شرایط اقتصادی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس یازدهم مشکلات معیشتی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قبلاً به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است، در حالی که این مالیات، سوداگران را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: سوداگران کسانی هستند که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شوند و حجم وسیعی از ارز، طلا و خودرو را خریداری می‌کنند تا برای مثال، سه ماه بعد به چند برابر قیمت به فروش برسانند و سود ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این قانون مانع از این کار می‌شود، گفت: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود