Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای متحد امارات با حمله به تظاهرات مردمی در استان تعز واقع در جنوب غربی یمن، ۱۱ نفر را زخمی کردند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، هزاران نفر از مردم تعز روز شنبه(دیروز) در حمایت از تصمیم «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن در تعیین یک فرمانده ارتش تظاهرات کردند که با حمله نیروهای تحت حمایت امارات مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخیرا سرتیپ«عبدالرحمن الشمسانی» از سوی عبدربه منصور هادی به عنوان فرمانده تیپ ۳۵ زرهی و جانشین «عدنان الحمادی» فرمانده سابق نزدیک به امارات تعیین شد. الحمادی دسامبر ۲۰۱۹ ترور شد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، نیروهای تحت حمایت امارات که مقر فرماندهی تیپ ۳۵ را تحت سیطره خود دارند اقدام به تیراندازی به سمت تظاهرات‌کنندگان کردند تا از رسیدن آن‌ها به مقر فرماندهی جلوگیری کنند.

در این حمله ۱۱ نفر از تظاهرات‌کنندگان زخمی شدند.

نیروهای تحت حمایت امارات همچنین به «معاویه الحمادی» عکاس خبرنگار حمله کرده و تلفن همراه او را شکسته و دوربین‌ او را مصادره کردند.

از سوی دیگر هفت گروه سیاسی در استان تعز در بیانیه‌ای حمله نیروهای تحت حمایت امارات به تظاهرات مسالمت‌آمیز و تیراندازی به سمت معترضان را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است که این حمله نیروهای تحت حمایت امارات «پدیده‌ای خطرناک و بی‌سابقه در تعز و تعرض به آزادی بیان است».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس جمهور مستعفی یمن نیروهای تحت حمایت امارات حمله نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» متعلق به رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد شامگاه سه شنبه پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی «ع وبدا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد به عملیات‌های خود علیه مواضع و اهداف دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

روز یکشنبه گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای خبر داد که مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین استمرار خواهد داشت.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم مقتدر غزه و در پاسخ به کشتار مردم بی‌دفاع آن تاسیات برق رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» را با پهپاد هدف قرار داده است. در این بیانیه با تاکید بر استمرار این حملات برای انهدام اهداف حیاتی دشمن صهیونیستی آمده است که عملیات پهپادی در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایت و کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی انجام گرفته است.

کد خبر 6063269

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات سراسری حمایت از غزه در جهان
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین
  • تجمع مردم مراغه در حمایت از مردم مظلوم غزه