Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی نیا از آغاز هشتمین دوره حفظ قرآن کریم در دارالتحفیظ «الهادی (ع)» خبر داد و گفت: افتتاحیه این دوره با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به صورت آنلاین برگزار شد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به دور جدید فعالیت حفظ قرآن کریم در موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» گفت: هشتمین دوره حفظ قرآن کریم در این موسسه قرآنی از روزهای گذشته به طور رسمی کار خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» با اشاره به برنامه های مراسم افتتاحیه این دوره حفظ قرآن کریم، افزود: به دلیل شیوع ویروس «کرونا» و رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با این ویروس، افتتاحیه سال تحفیظی جدید این مجموعه، به صورت زنده در اینستاگرام برگزار شد.

 

وی با اشاره به حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هشتمین افتتاحیه حفظ تخصصی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» بیان کرد: حجت الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به قرآن کریم در زندگی افراد، به لزوم فراگیری کتاب الهی در سایر رشته ها از جمله حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و ... تاکید کرد.

 

عزیزی نیا ادامه داد: همچنین در ادامه این آیین به قید قرعه از بین افرادی که در این مراسم شرکت کردند یک کارت هدیه ۲٠ میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا شد.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوره تخصصی آموزش حفظ قرآن به صورت رایگان نیز گفت: این دوره قرآنی به صورت آنلاین برگزار و شیوه های نوین حفظ قرآن برای مخاطبان عرضه شد.

 

وی آموزش روش های جدید حفظ قرآن را از ویژگی های این دوره تخصصی دانست و خاطرنشان کرد: این دوره ۲ روزه به صورت رایگان و برای عموم برگزار شد که مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفت.

 

عزیزی نیا اضافه کرد: همچنین به جهت سهولت شرکت در این جلسات و عدم تجمع مخاطبان در ایام فراگیری بیماری «کرونا» برگزاری این دوره به صورت زنده در لایو اینستاگرام به برگزار شد.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» در پایان با اشاره به پرورش صدها حافظ قرآن کریم در این موسسه قرآنی، عنوان کرد: موسسه قرآنی فرهنگی دارالتحفیظ «الهادی (ع)»، بزرگترین مرکز تخصصی حفظ روزانه قرآن کریم در جنوب کشور بوده که فعالیت آن به جز استان فارس شامل چند استان دیگر نیز می شود.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح حفظ قرآن کریم حفظ قرآن کریم فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن و معارف قرآن و عترت موسسه قرآنی دارالتحفیظ دوره حفظ قرآن کریم حفظ قرآن کریم برگزار شد عزیزی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • این افراد معلم می‌شوند
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند