Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین دهقان از سوی عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسین دهقان از سوی عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی  به سمت سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  بخشی از حکم حسین دهقان  آمده است:

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی منصوب می‌شوید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی حسین دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان