Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@20:53:44 GMT

آغاز ثبت نام آزمون وکالت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۰۷۶

آغاز ثبت نام آزمون وکالتثبت نام آزمون وکالت سال جاری مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از امروز (یکشنبه) پنجم مرداد آغاز شد و تا 12 مرداد ادامه دارد. ناطقان:  آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در حالی برای دومین سال به صورت یکپارچه و سراسری برگزار می شود که سال گذشته 107 هزار داوطلب در این آزمون شرکت کردند و از این تعداد، بیش از پنج هزار نفر پس از پشت سرگذاشتن آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبان آزمون وکالت می توانند با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش آموش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org ضمن مطالعه دقیق آگهی آزمون وکالت ۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کنند؛ نحوه دریافت کارت آزمون نیز متعاقبا اعلام می شود.

دومین آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، جمعه چهارم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پیش از این علی بهادری جهرمی، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاورین خانواده گفت: یکی از مزیت‌های نحوه پذیرش داوطلب کارآموز وکالت در مرکز وکلا دو مرحله‌ای بودن آن است. در مرحله دوم که مصاحبه علمی و روانشناسی انجام می شود، معلومات علمی داوطلب بار دیگر سنجیده شده و اگر داوطلب در مرحله اول به هر دلیلی از جمله شرایط محیطی یا روانی نتوانسته در روز آزمون تمرکز داشته باشد، در مرحله دوم جبران می‌کند و فردی که یکسال یا چند سال مطالعه کرده و استعداد دارد از پذیرش حذف نمی‌شود.

بهادری جهرمی افزود: در آزمون وکالت سال ۹۹ به منظور رفاه حال داوطلبان و فرصت کافی برای انجام مرحله دوم پذیرش کارآموز وکالت که مصاحبه علمی و روان‌شناسی است، زودتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی در خصوص نحوه طراحی سوالات آزمون اظهارداشت: همانطور که در سال قبل نیز انجام شد، طراحان از منابع اصلی آزمون‌ طرح سوال می کنند و سعی شده است از سوالاتی که جنبه هوشی و گمراه‌کننده دارد پرهیز شود؛ هدف، سنجش استعداد علمی داوطلب است و به نظر این نحوه طرح سوال به عدالت نزدیک‌تر است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: ثبت نام ، وکالت ، ناطقان ، ازمون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ثبت نام وکالت ناطقان ازمون آزمون وکالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سازمان سنجش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مرحله دوم آزمون سراسری نشدند ۲۹ و ۳۰ فروردین می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.


به همین منظور سازمان سنجش درباره آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم اطلاعیه‌ای صادر کرد:

پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند؛ لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند.


لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.


ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌تاریخ ۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور