Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@15:28:57 GMT

رقابت فرشید اسماعیلی و سیامک نعمتی با ژاوی

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۰۸۹

فرشید اسماعیلی و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که برای انتخاب به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با هم رقابت می کنند.

دو هافبک استقلال و پرسپولیس در نظر سنجی سایت رسمی AFC با هم رقابت می کنند.

به گزارش طرفداری،  سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2018 یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین هافبک برگزار کر که در این بین نام سیامک نعمتی و فرشید اسماعیلی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نظرسنجی سیامک نعمتی، هافبک پرسپولیس و فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال در میان 10 نامزد کسب عنوان بهترین هافبک سال 2018 لیگ قهرمانان آسیا حضور داردو

نکته جالب در این نظرسنجی حضور ژاوی هرناندز، سرمربی کنونی السد و بازیکن سابق این تیم قطری است که باید برای کسب این عنوان با این دو بازیکن سرخابی ها رقابت کند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!

به گزارش "روزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در دیداری حساس و تمشایی در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا ال‌کلاسیکوی برگشت را برگزار کند.

بازیکنان این تیم هفته گذشته در یک دیدار تماشایی در ورزشگاه خانگی‌شان برابر پاری سن ژرمن به میدان رفتند اما نتوانستند این تیم را در مرحله چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان شکستند و راهی دیدار نیمه نهایی شوند و همین باعث شده است که نگرانی‌هایی درباره شرایط روحی بازیکن پیش از بازی برابر رئال به گوش برسد.

در صورتی که رئال مادرید در این بازی به پیروزی برسد اختلاف امتیاز آنها با بارسلونا در صدر جدول به ۱۱ امتیاز افزایش خواهد یافت و قهرمانی این تیم در این فصل تقریبا مسجل خواهد شد و به همین دلیل ژاوی تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت که مانع از رخ دادن این اتفاق شود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا با وجود انگیزه بالایی که برای پیروزی برابر رئال مادرید دارد نمی‌خواهد روی شرایط بازیکنانش که به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند ریسک کند. انتظار می‌رود که یک بازیکن از بین دی یونگ و پدری در این بازی روی نیمکت بنشیند و آندریاس کریستنسن در ترکیب اصلی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!
  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)