Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@18:33:36 GMT

تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و موسسات زبان فقط در اراک

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۲۴۲۴

ایسنا/مرکزی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تاکنون تصمیمی در خصوص توقف فعالیت آموزشگاه‌های زبان و آموزشگاه‌های علمی آزاد در سراسر استان گرفته نشده و تنها فعالیت این آموزشگاه‌ها در شهر اراک تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

روز گذشته  خبری مبنی بر لغو تمامی کلاس های آموزشی حضوری در سراسر استان مرکزی در فضای مجازی منتشر شده که مجید یوسفی‌نیکو مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز در شهر اراک، به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری و همچنین رفاه حال خانواده ها، بنابر تصمیم اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، فعالیت تمامی  آموزشگاه های علمی آزاد و موسسات آموزش زبان در شهر اراک از روز پنج‌شنبه، دوم مرداد 1399 تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سرگیری فعالیت مجدد آموزشگاه های مذکور متعاقبا از سوی این اداره کل اعلام خواهد شد.

وی در خصوص بازگشایی مدارس بیان کرد: در صورتی که ۱۵ شهریور وضعیت استان از حیث شیوع کرونا قرمز باشد، آموزش دانش آموزان از طریق شبکه شاد، صدا و سیمای استانی، توزیع خودآموزها و ... انجام خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در صورت قرار داشتن استان در وضعیت زرد، دانش آموزان یک روز در میان در مدارس حضور خواهند داشت و در صورتی هم که هنگام آغاز سال تحصیلی جدید استان از نظر شیوع کرونا در وضعیت سفید باشد، مدارس طبق روال عادی بازگشایی خواهند شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس آموزشگاه زبان آموزش و پرورش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی گفت: پارسال در مجموع ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ نفر مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای قرار گرفتند که از این تعداد ۹۰ هزار و  ۳۸ نفر موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.


وی افزود: آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای در بیش ۳۵۰ حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌های صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، فناوری اطلاعات، صنایع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و صنعت ساختمان و درقالب ۱۱ مرحله اجرا شد.  


ملایی هزاروندی ادامه داد: با راه اندازی ۲۴ مرکز آزمون آنلاین، استان خوزستان در سال گذشته ۶۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد نشان می‌دهد.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: سنجش مهارت و تعیین صلاحیت حرفه‌ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، تفاهم نامه، صنعت ساختمان و آنلاین است.


گفتنی است در خوزستان ۵۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و یکهزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش‌های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی