Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: مرکز رشد این واحد دانشگاهی می‌تواند با ایجاد واحدها و هسته‌های فناور در حوزه صنعت به تولید فناوری نوین اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، عبدالرسول مستأجران در نشست تخصصی توسعه همکاری‌های دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: همکاری و تعامل میان دانشگاه و صنایع همواره مورد تأکید قرار گرفته در همین راستا مرکز رشد این واحد دانشگاهی می‌تواند با ایجاد واحدها و هسته‌های فناور در حوزه صنعت نفت و پالایشگاه به تولید فناوری نوین اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار ضرورت حضور استادان و دانشجویان در صنایع، واحد دانشگاهی شاهین‌شهر آمادگی خود را برای ایجاد طرح ادامه تحصیل شاغلان پالایشگاه در رشته‌های تخصصی مورد نیاز اعلام می‌‌کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر اضافه کرد: پرورش نیروی انسانی مورد نیاز در صنایع یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود و ظهور طرح‌های بنیادین پویش، پایش و رویش مؤید اهتمام دانشگاه به حل مشکلات صنعت است.

مستأجران با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در دانشگاه گفت: توسعه فضاهای فرهنگی و رفاهی برای ایجاد زمینه ادامه تحصیل دانشجویان در فضایی آرام ضروری است و برای تحقق این مهم به حمایت پالایشگاه اصفهان نیازمند هستیم.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر فناوری نوین دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در دیدار با علی معقولی رئیس اتاق اصناف شهرستان قدس با تأکید بر اهمیت تعامل بین صنعت و دانشگاه اظهار کرد:‌ تحقق «جهش تولید» فقط با همکاری و مشارکت فعال اصناف، تولیدکنندگان و صنایع میسر خواهد شد. باید زمینه‌های مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در سطح منطقه ایجاد شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس آمادگی دارد تا با پرپایی نمایشگاه صدرا و ایجاد ناحیه فناوری و نوآوری صفادشت در غرب استان تهران بستر‌های لازم را برای همکاری با صنایع مختلف به‌منظور توسعه و پیشرفت فناوری و معرفی دانشجویان به صنایع و تأمین نیروی انسانی متناسب با رشته تحصیلی برای شرکت‌های تولیدی و صنایع ایجاد کند.

به گزارش آنا، در این دیدار علاوه بر طرح موضوع بررسی و حل مسائل صنایع در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و دانش دانشگاهیان به این مهم توجه شد که دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در شناسایی و ارائه راهکار‌های نوین برای ارائه استاندار‌های علمی و مدیریت مسائل شهری ایفا کنند و این همکاری می‌تواند به بهبود شرایط دانشجویان و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رونق کسب‌وکار شهری کمک کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • حمایت از ایده‌های استارت‌آپی در مرکز خلاقیت و نوآوری سازمان بسیج علمی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • تحقق ۲۳ درصدی درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد زنجان/طرح «تولید جوهر خودکار» آماده بهره‌برداری است
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه تکنولوژی‌های نوین و ایجاد روابط نوین بین دانشگاه و صنعت