Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی روز‌های پایانی فیلمبرداری را در تهران می‌گذراند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران روز‌های پایانی را پشت سر می‌گذارد و به زودی گروه سازنده برای ادامه فیلمبرداری به مشهد خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می‌دهند.

پیش بینی می‌شود فیلمبرداری «گشت ارشاد ۳» تا اواخر مردادماه ادامه داشته باشد تا ساخته سعید سهیلی به زودی به عنوان یکی از امید‌های اصلی گیشه راهی سینما‌ها شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گشت ارشاد ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898201

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • پشت صحنه «نون خ ۵»، در راه سیما
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود