Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال هورسان رامسر قسط اول قراردادهای خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال هورسان رامسر به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرده است. مسئولان این تیم برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های پیش‌رو با نظم و برنامه‌ریزی خاصی پیش می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام گلعلی‌پور، مدیرعامل باشگاه ورزشی هورسان رامسر از پرداخت قسط اول بازیکنان این تیم خبر داد.

وی با اشاره به گذشت دو هفته از آغاز تمرینات جهت حضور شایسته در لیگ برتر والیبال، گفت: طی هماهنگی‌های لازم در روزهای اخیر 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان هورسان رامسر پرداخت‌ شد.

در شرایطی که هنوز حتی برنامه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هم به صورت رسمی مشخص نشده، پرداخت قسط اول اقدام خوب و جالبی بود که مسئولان تیم هورسان انجام دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال هورسان لیگ برتر هورسان رامسر قسط اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بامداد روز شنبه تعدادی از هواداران تراکتور پس از بازگشت اعضای این تیم از قائمشهر با حضور در فرودگاه تبریز ضد اعضای کادر مدیریت، مدیرعامل، کاپیتان و دروازه بان این تیم شعار داده و با انتقاد از عملکرد ضعیف آنها خواستار برکناری تمام اعضای باشگاه توسط مالک تراکتور شدند.

این افراد همچنین جلوی خودروی حامل بازیکنان تراکتور هنگام خروج از فرودگاه را گرفته و علیه هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری زاده، رضا کرمانشاهی، شجاع خلیل زاده و حسین پورحمیدی شعار داده و از اینکه تعدادی دلال به باشگاه رسوخ کرده و اتخاذ تصمیم می کنند، ابراز نگرانی و خشم کردند.

تصاویری از حمله گروهی از هواداران خشمگین تراکتور در فرودگاه تبریز به ون حامل بازیکنان در فضای مجازی وایرال شده است

گفتنی است در پی باخت سنگین ۴ بر یک تیم تراکتور مقابل ذوب آهن در تبریز سرمربی اسپانیایی و تمام اعضای کادر فنی برکنار شد و محمد نصرتی در بازی روز گذشته مقابل نساجی مسئولیت فنی تیم را بر عهده داشت.

تراکتور روز گذشته نیز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی تن به شکست داد.

این تیم پرهوادار در چهار هفته گذشته و با سه بازی خانگی تنها ۲ امتیاز کسب کرد و به جای صعود در جدول رده سوم جدول رده بندی را هم از دست داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897453

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • وعده جدید درویش به بازیکنان پرسپولیس
  • هواداران تراکتور علیه مدیرعامل و بازیکنان در فرودگاه تجمع کردند