Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین پرسپولیس معتقد است که بازیکنان و کادر فنی این تیم با شایستگی چهارمین قهرمانی پیاپی سرخ پوشان در لیگ برتر را رقم زدند. - اخبار ورزشی -

حمید استیلی که در دهه هفتاد همچنین آغاز دهه هشتاد و نخستین قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بود در خصوص کسب چهارمین قهرمانی و پوکر سرخپوشان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسیر موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر با تلاش های برانکو آغاز شد و دیدیم که در این سال ها پرسپولیس چه کیفیت بالایی را از خودش نشان داد تا با اقتدار و شایستگی قهرمان لیگ برتر و مسابقات جام حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود کسب چهارمین عنوان پیاپی قهرمانی با حضور یحیی گل محمدی در این فصل کار بزرگی بود و سرخپوشان با شایستگی توانستند این موفقیت را رقم بزنند. در واقع یحیی راه برانکو را به خوبی ادامه داد و البته با توجه به توقف مسابقات لیگ کار سختی برای حفظ آمادگی روحی و فنی تیمش داشت.

استیلی اظهار داشت: در فوتبال روز دنیا حفظ انگیزه یک تیم برای استمرار موفقیت کار بسیار سختی است که یحیی گل محمدی ، کریم باقری ، افشین پیروانی و سایر اعضای کادر فنی به بهترین شکل این کار را انجام دادند و حتی توقف مسابقات لیگ هم نتوانست هیچ تغییری در این روند موفق ایجاد کند. به عقیده من کادر فنی و بازیکنان کار بزرگی کردند که هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و انگیزشی در بالاترین سطح ممکن کار خودشان را دنبال کردند و با اقتدار و شایستگی چهارمین قهرمانی پیاپی را به هواداران تقدیم کردند. به اعتقاد من نقش کریم باقری در این چهار سال بسیار مهم بوده و توانسته رابطه کادر فنی و بازیکنان را به بهترین شکل تنظیم کند.

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: این قهرمانی را به هواداران عزیز و همچنین پیشکسوتان باشگاه بزرگ پرسپولیس همچنین کادر فنی ، کادر مدیریتی و تک تک بازیکنان تبریک می گویم و امیدوارم با حمایت از یحیی گل محمدی و اعضای کادر همچنین حفظ شاکله اصلی تیم برای فصل بعد پرسپولیس همچنان مسیر موفقیت را به خوبی طی کند چرا که ثبات اصلی ترین عامل موفقیت در فوتبال است و پرسپولیس همچنان این امتیاز را نسبت به رقبا دارد که با حفظ استخوان بندی تیم قهرمان در فصل های بعد هم مدعی اول باشد. این تیم می تواند همچنان با حفظ انگیزه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم مسیر موفق خودش را دنبال کند و باعث افتخار هواداران باشد. پرسپولیس در این سال ها مثل همان سال های دهه هفتاد یک شخصیت برنده و پیروز پیدا کرده و اصطلاحا به بردن عادت دارد. این دستاورد کوچکی نیست و می تواند زمینه‌ساز ادامه موفقیت ها باشد.

کلهر: گل‌محمدی تیم فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آسیا هم موفق شود/ سیدجلال خیلی خوب تیم را رهبری کرد

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال حمید استیلی پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال حمید استیلی پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۳ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۴ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۵ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۶ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۷ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۸ خوردبین: مربی دیگری غیر از گل‌محمدی نمی‌توانست پرسپولیس را قهرمان کند/ وزیر ورزش تکلیف باشگاه را مشخص کند مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ بازیکنان پارس جنوبی حق‌شان نیست که بازی کنند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| درخشان: به دنبال کرسی بین‌المللی هستیم اما ریالی هزینه نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال حمید استیلی پرسپولیس فوتبال حمید استیلی پرسپولیس دهه هفتاد گل محمدی کادر فنی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C
* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D
* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • «محمدنژاد جوان» در نخستین مبارزه پیروز شد
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • آبخیزداری ومدیریت هفتاد میلیون متر مکعب روان آب در جنوب کرمان
  • پوکر تیری آنری مقابل لیدزیونایتد (17 آوریل، 2004) / فیلم
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم