Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: طبق قانون دیدار ما برابر نود ارومیه باید لغو می‌شد اما به اجبار سازمان لیگ بازی کردیم. - اخبار ورزشی -

داود مهابادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر تیمش مقابل نود ارومیه در هفته سی و یکم لیگ دسته اول و همچنین مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم اظهار داشت: ما روز جمعه به سازمان لیگ اعلام کردیم که تست 12 نفر از تیم مان مثبت شده است و جواب تست ها را هم برای آن ها فرستادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کردیم با این وضعیت بازی ما را لغو کنند اما فقط گفتند که حق استفاده از آنها را ندارید. 

وی افزود: از این 12 نفر، 10 بازیکن فیکس ما بودند و به همین دلیل اعلام کردیم اصلا شرایط بازی را نداریم. باور کنید ما روز بازی با بازیکنان جوانان و امیدمان به زور 14 نفر شدیم اما به اجبار دوستان بازی کردیم. متأسفانه روز بازی هم دوباره تست دادیم که در در مجموع جواب تست 15 بازیکن و چهار کادر ما مثبت اعلام شد. 

«آیا طبق قانون نباید بازی شما لغو می شد؟»  سرمربی تیم فجرسپاسی در واکنش به سوال تصریح کرد: این موضوع واقعا برای من هم سوال است. بله! طبق قانون باید بازی ما لغو می‌شد. از یک طرف می‌گویند تیم ما 55 نفر در لیستش حضور دارند اما از آن طرف می‌گویند فقط با 25 نفر می‌توانید تمرین کنید، ضمن اینکه بازیکنان جوان ما چند ماه است فوتبال بازی نکرده‌اند و نمی‌شود از آنها در تیم بزرگسالان استفاده کرد. 

مهابادی درباره اُفت تیمش در نیم فصل دوم لیگ دسته اول توضیح داد: نیم فصل دوم، نیم فصلی است که باید تیم های مدعی از لحاظ مالی تأمین باشند. بعد هم باید تقویت شوند، چون مصدومیت ها زیاد می شود. تیم ما در هشت ماه اخیر در بدترین شرایط مالی ادامه حیاط داد. در این مدت بازیکنان سرباز ما کلاً 2 میلیون تومان گرفته‌اند و بازیکنان دیگر هم 4 تا 5 میلیون! این پول را هم آقای فلاح قبل از عید به حساب بچه ها واریز کرد. مدیریت باشگاه بودجه‌ای در اختیارش نیست که به بچه‌ها پول بدهد، مگر اینکه اسپانسری پیدا شود که آن هم در این وضعیت کرونا نشدنی است.

لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فجر سپاسی بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شد افزایش کرونایی‌های فجرسپاسی و سکوت عجیب مسئولان لیگ دسته اول قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان در شب شکست صدرنشین/ ملوان با شکست پُرگل علم و ادب، موقتاً از منطقه خطر خارج شد افزایش کرونایی‌های فجرسپاسی و سکوت عجیب مسئولان لیگ دسته اول واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فجر سپاسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جدایی سرمربی یاران طارمی با وجود کسب سهمیه مرحله مقدماتی لیگ اروپا ۲ درگذشت ملی‌پوش آذربایجانی در ۲۰ سالگی ۳ طارمی: فصلی عالی را در لیگ برتر پرتغال سپری کردم ۴ حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است ۵ سعادتمند: مطرح کردن نام استراماچونی و قلعه‌نویی حرفه‌ای نیست، از مجیدی حمایت می‌کنیم/ عمده پول بویان را تامین کرده‌ایم ۶ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۷ نوری: کادر فنی استقلال باید بگوید مشکل استقلال چیست/ توقع‌مان از بهترین هافبک ایران بالا است ۸ خوردبین: مربی دیگری غیر از گل‌محمدی نمی‌توانست پرسپولیس را قهرمان کند/ وزیر ورزش تکلیف باشگاه را مشخص کند مهمترین اخبار ورزشی حسن‌زاده: ادعا دارید بهترین دفاع وسط ایران هستید اما از یک بچه دریبل می‌خورید/ رفاقت بازیکنان استقلال بادکنکی است استیلی: پرسپولیس مثل دهه هفتاد شخصیت برنده و پیروز دارد/ پوکر با شایستگی رقم خورد پورموسوی: حکم کمیته استیناف درباره بازی با استقلال با مصلحت‌اندیشی صادر شد/ بازیکنان پارس جنوبی حق‌شان نیست که بازی کنند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| درخشان: به دنبال کرسی بین‌المللی هستیم اما ریالی هزینه نمی‌کنیم مهمترین اخبار تسنیم مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران : طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به دست خود نابود خواهد شد دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن امروز نهایی می‌شود/ پرداخت وام از ۲ هفته آینده عراق|نبرد شجاعانه حشد شعبی حمله سنگین داعشی‌ها در استان دیالی را دفع کرد طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند / تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه رئیس‌جمهور و وزرا برای ارائه گزارش عملکرد به مجلس بیایند/ هیئت رئیسه پارلمان پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فجر سپاسی فوتبال فجر سپاسی لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!
  • گزارش: تیم ملی و راه پیش رو تا آمریکا 2026