Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان روز یکشنبه اظهار داشت: همچنین  یک هزار و ۵۷۰ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

هادی ابراهیمی ادامه داد: افزون‌بر یک هزار و ۳۲۸ واحد مسکن مهر نیز دارای مسائل و مشکل‌ها حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امید می‌رود با تسریع در رسیدگی به پرونده آن‌ها، مسائل و مشکل‌ها حل و این واحدهای تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پرداخت نشدن حق انشعاب توسط برخی تعاونی‌ها و اجرا نشدن شبکه‌های آب و فاضلاب توسط شرکت آبفا از مشکل‌هایی است که برخی تعاونی‌های مسکن مهر با آن روبه‌رو هستند و اُمید می‌رود شرکت آب و فاضلاب برای رفع آن‌ها همکاری لازم را با این تعاونی‌ها داشته باشد.

از مجموع ۲۹ هزار تعاونی مسکن مهر هرمزگان، ۲۵ هزار  واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

برچسب‌ها مسکن مهر هرمزگان اداره کل تعاون کار و امور اجتماعی استان هرمزگان مسکن بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر هرمزگان مسکن بندرعباس مسکن مهر هرمزگان مسکن بندرعباس مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم امروز در دیدار علما و شخصیت‌های حوزوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته گفت: با تشدید نظارت‌ها بر اصناف در استان قم تورم نقطه به نقطه از ۴۱ و نیم درصد در شهریور به ۳۱ و نیم درصد در اسفند ماه رسید. 

سید محمد آقامیری افزود: با سرعت دادن به ساخت واحد‌های مسکونی، رتبه قم در طرح نهضت ملی مسکن از هفدهم به رتبه دوم ارتقاء یافت.

وی خاطر نشان کرد: با همراهی و هم افزایی مردم در نظر داریم در مباحثی همچون کاهش تورم، رشد تولید، افزایش اشتغال برای جوانان و تحول در امور اداری گام‌های اساسی برداریم.

استاندار قم فعال کردن واحد‌های تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در استان، بهره گیری از توان جوانان نخبه و کارآمد، بالابردن افزایش رضایت مردم از دستگاه‌های اجرایی و واگذاری منظم یک هزار واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط در هر ماه در قالب طرح نهضت ملی مسکن را از مهمترین اولویت‌های خود در سال جاری برشمرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • اجرای چهار هزار بازرسی از واحد‌های صنفی هرمزگان
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • الزام جمع‌آوری گازهای مشعل/ برای حل مشکل ناترازی به معاونت انرژی نیاز داریم