Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان باید تمام ظرفیت ها و توانمندی های استان بسیج شوند .

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی  ظهر امروزیکشنبه  در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی 6هزار و 300 شهید استان لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لرستان ، اظهارکرد : مقام معظم رهبر فرمودند تیپ 57 و لشکر 84 استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس بسیار نقش آفرینی کردند ، این بیانات مقام معظم رهبری مدال افتخاری بر گردن دو لشکر استان لرستان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به وظایف شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان لرستان ، افزود : مردمی برگزار کردن کنگره شهدا و استفاده از آحاد جامعه ، جریان سازی در بین آحاد جامعه ، بازسازی و نوسازی معنوی و فرهنگی ، جذب اقشار جوانان و نوجوان استان به عنوان یک اولویت تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی  معرفی نقش استان لرستان در جنگ و انعکاس رسانه ای آن در فضای مجازی و حقیقی و همچنین تعمیق روحیه انقلابی گری و تفکر جهادی ، از جمله وظایف و اهداف شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان لرستان است .

 نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح  کرد: جهت برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان باید تمام ظرفیت ها و توانمندی های استان بسیج شوند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه نماینده ولی فقیه مردم کنگره شهدا شهدای استان لرستان کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان صبح چهارشنبه در یادواره شهدای هنرمند کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر امروز حرفی در عرصه هنر و فرهنگ داریم، حاصل تلاش هنرمندان است.

وی با تاکید بر تبیین دوران دفاع مقدس به عنوان سند افتخار در جامعه، اظهار کرد: طی برگزاری کنگره شهدای استان، برنامه‌های متعددی پیش بینی شده است.

درخشان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی و هنری در استان اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: تحقق ۳٠ فیلم مستند و داستانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: تولید ۲٠ سرود و ۱٠ موسیقی فاخر از دیگر هدفگذاری های انجام شده است.

درخشان گفت: در مجموع خلق آثار متعدد هنری و تجسمی در جریان کنگره شهدا را خواهیم داشت.

کد خبر 6080766

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود