Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی گفت: آمریکا که استیل ابر قدرتی به خود گرفته هر زمان منافع خود را درخطر می بیند جان مردم بی اهمیت می شود و با تعرض به هواپیمای مسافر بری ایران باعث حقارت خود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی درگفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: رفتار جنگنده آمریکایی در قبال پرواز ماهان در آسمان سوریه  نقض آشکار امنیت هوانوردی و تخلف از اصل آزادی پرواز هواپیماهای غیرنظامی مطابق کنوانسیون شیکاگو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا که استیل ابر قدرتی به خود گرفته هر زمان منافع خود را درخطر می بیند جان کودکان بی اهمیت می شود و با تعرض به هواپیمای مسافربری ایران باعث حقارت خود شد.

نایب رئیس کمیسون اجتماعی مجلس گفت: دولت باید پیگیر های حقوقی در رابطه با تعرض به هواپیمای مسافربری ایران را انجام دهد چراکه سکوت و انفعال در برابر تجاوز به جان انسان‌ها و حقوق آن‌ها و نیز نقض آشکار موازین بین‌المللی، آمریکایی‌های خودبرتربین را گستاخ‌تر خواهد نمود.

نماینده مردم گرمی تصریح کرد: آمریکا با این اقدام غیر انسانی هر لحظه پایان عمر خود را در منطقه بدست رهبر مقاومت رقم می زند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع آگاه ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • (ویدئو) بازداشت فردی که در هواپیمای مسافربری نماز خواند
  • رشد بی‌سابقه صادرات نفت ایران همزمان با تهدید تحریم‌های جدید غربی
  • پیامدهای کوتاه مدت پاسخ سخت ایران به رژیم صهیونیستی