Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@06:20:22 GMT

اعضای کانون مداحان شادگان انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۳۶۰۳

اعضای کانون مداحان شادگان انتخاب شدند

حجت الاسلام سید مصطفی جزایری اصل رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات کانون‌های مداحان، در روز جمعه سوم مردادماه امسال در این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه ۲۰۰ مداح در این شهرستان فعالیت می‌کنند، افزود: پس از برگزاری انتخابات، ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل برای کانون مداحان شهرستان شادگان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جزایری اصل اظهار داشت: در این انتخابات مرتضی سلمانیان، احمد عساکره، محمد رفعه، علی الغریب و عیسی نواصر عاشوری به عنوان اعضای اصلی و محمد دورقیان و علی جنامی اعضای علی البدل به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان، کانون مداحان یکی از تشکل‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که با هدف ساماندهی مداحان و پیگیری امورات مربوط به مداحان آموزش و ارتقای سطح علمی آنان، آسیب‌شناسی و مقابله با انحرافات و آسیب‌های حوزه مداحی تشکیل شده است.

انتخابات کانون مداحان هر ۴ سال یکبار از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و نتایج این انتخابات ۲ روز پس از انتخابات اعلام می‌شود و امسال نیز این انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون مداحان تبلیغات اسلامی انتخابات کانون مداحان تبلیغات اسلامی کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  

جمال صالح زاده فرماندار شادگان با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان شهرستان در ۳ مرکز دهستان حسینی ، آبشار و دارخوین انجام می شود، گفت: برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار مزارع در شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

ا‌و به مشکلات حمل و نقل گندم اشاره کرد و افزود: با مدیریت مجموعه های دست اندرکار با انعقاد جلسات مختلف و بازدیدها و بازرسی هایی که از سوی فرمانداری ، جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی انجام شد در صدد رفع موانع حمل و نقل در مراکز خرید تضمینی گندم هستند.

فرماندار شادگان گفت: امیدواریم پایان برداشت پایان سال زراعی پاییزه با خرید تضمینی که در سطح مراکز شهرستان انجام می شود در سطح شهرستان برداشت قابل توجهی صورت بگیرد و در آینده نزدیک شاهد جشن پایان برداشت گندم سال زارعی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن