Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از برگزاری اولین همایش ملی اربعین حسینی در مهر ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی 5 مرداد در جمع خبرنگاران با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حماسه اربعین حسینی، از برگزاری همایش ملی اربعین با عنوان اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی برای اولین بار در کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در پنج محور دین و فرهنگ، ادبیات، سیاست و نظام بین الملل، اجتماعی و هنری برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمیته علمی این همایش را رکن و اساس آن دانست و خاطرنشان کرد: به توفیق الهی ۴۸ نفر از اساتید برجسته و نخبگان کشوری عضو این کمیته بوده که بالغ بر ۲۰ نفر آنها استاد تمام هستند.

حسنی با اعلام اینکه این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) ثبت شده و ارزش و اهمیت فراوانی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی دارد، تصریح کرد: از تمامی اساتید، نخبگان، حوزویان، پژوهشگران و دانشگاهیان جهت شرکت در این همایش ملی دعوت میشود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش ۱۵ شهریورماه سالجاری تعیین شده است، افزود: علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ارسال مقاله به آدرس اینترنتی http://arbaeenuma.ir/ مراجعه یا با شماره تلفن دبیرخانه همایش ۰۴۵۳۱۵۰۵۵۵۶ تماس حاصل نمایند.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود، این همایش در ۱۵ مهرماه سالجاری با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و درمانی همزمان به صورت حضوری و مجازی با پخش زنده از فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی اربعين حسيني کروناویروس دانشگاه محقق اردبيلي دانشگاه محقق اردبیلی همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد