Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گچساران گفت: امسال اعتبارات ملی به پروژه‌های بزرگ شهرستان افزایش چشمگیری داشته است که در این راستا می‌طلبد روسای ادارات برای جذب اعتبارات استانی و ملی پیگیر این موضوع باشند.

   به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران پیش ازظهر امروز نشست شورای اداری با ریاست فرماندار و با حضور فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به وقوع چندین حادثه در شهرستان گفت:  امسال در زمینه آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها  اتفاقات بسیاری رخ داد که تقدیر و تشکر دارم از دستگاه‌های اجرایی و مردم که همکاری لازم را تا به امروز دارند.

 وی در ادامه به موضوع  رد اعتبار نامه نماینده سابق  اشاره و ابراز کرد: از مردم  این شهرستان به دلیل خویشتن داری تقدیر و تشکر دارم که نگذاشتند دشمنان از این موضوع استفاده کنند.

در ادامه با بیان اینکه  با اشاره و به ویروس کرونا ابراز کرد: موضوع کرونا که یک موضوع فراگیر است.

 خوانپایه ادامه داد: در پیک اول  این بیماری اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که تا اواخر اردیبهشت ماه تعداد افراد مبتلا  در این شهرستان کمتر از میانگین استان و کشور بوده است.

وی ادامه داد:  متاسفانه در پیک دوم به دلیل عادی انگاری زندگی، برگزاری و حضور در مراسمات عروسی و ترحیم و همچنین همجواری با استان های  جنوبی و غافل شدن ما مسوولان موجب شد که این بیماری در شهرستان شیوع  و شمار افراد مبتلا افزایش یابد.

فرماندار گچساران ابراز کرد: امروز خوشبختانه  با سختگیری‌هایی که اتخاذ و محدودیت‌هایی که اعمل شده شاهد آن هستیم که به یک ثبات رسیده ایم.

 خوانپایه اذعان کرد: برای جلوگیری و مقابله  از گسترش کرونا اقدامات خوبی صورت گرفت به طوری که در طول هفته دو جلسه به موضوع ستاد مقابله با کرونا اختصاص دارد.

بالاترین مقام اجرایی گچساران ادامه داد: در حال حاضر پیش بینی‌های  لازم در جهت بستری بیماران کرونایی انجام گرفته است.

 وی در ادامه به چهلمین سالگرد دفاع مقدساشاره و عنوان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و گرامدی‌داشت  مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ویژگی خاصی این مراسم برخوردار است.

 خوانپایه با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می‌شود، گفت: یکی از مناسبت های مهم هفته دفاع مقدس است که بایستی برنامه های خاصی در این زمینه برگزار شود.

فرماندار در ادامه به هفته دولت اشاره  و ابراز کرد: در آستانه هفته دولت هستیم که ملزم است  دستگاه‌های  اجرایی در این هفته عملکرد دولت از جمله  پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ زنی  را  ارائه دهند.

 وی  با بیان اینکه در هفته دولت چندین پروژه  با حضور مسوولان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی  پروژه های افتتاحیه را آماده  و این پروژه بدون کم کاری افتتاح شودو پیگیر این موضوع  باشند.

 خوانپایه تاکید کرد: روسای ادارات تا تاریخ 10 مردادماه پروژههای افتتاحیه خود را به فرمانداری معرفی کنند.

وی در ادامه  با اشاره به جذب اعتبارات سال‌جاری گفت: امسال  تخصیص اعتبارات با توجه به تحریم ها و حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و کرونا متاسفانه اعتبارات کاهش یافته است.

خوانپایه ادامه داد: اعتبارات استانی در کمیته برنامه ریزی مصوب شد و  هم اکنون در حال برنامه ریزی لازم در جهت مبادله موافقت نامه در حال انجام است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه امسال 114 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه‌های عمرانی اختصاص  داده شد، افزود: امسال اعتبارات ملی به پروژه‌های بزرگ شهرستان  افزایش چشمگیری داشته است که در این راستا می‌طلبد  روسای ادارات برای جذب اعتبارات استانی و ملی  پیگیر این موضوع باشند.

وی ادامه داد:  امسال ۲۳۵میلیارد تومان  از محل اعتبارات ملی به پروژه های بزرگ  از جمله کشاورزی، آب و خاک ، راهسازی تخصیص داده شده است.

خوانپایه  با اشاره به موضوع کرونا و برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم گفت: بر اساس تصویب دولت مقرر شد که مراسم عزاداری ابا عبدالله حسین (ع)  با رعایت  کامل پروتکل بهداشتی برگزار  شود و دستورالعمل آن  ابلاغ خواهد شد.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه محرم اعتبارات مراسم عزاداری دفاع مقدس اعتبارات استانی روسای ادارات جذب اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تامین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی، اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین شد.

وی بیان کرد: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده، لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار‌ و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب‌ دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان کرد: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کارها و رفع مشکلات تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در گچساران
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • اعتبارات سفر دوم دولت به استان سمنان قابل توجه است
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان