Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: تعدادی از کادر درمان و پرسنل بهداشتی به کرونا مبتلا شده اند و کمبود تخت  بیمارستانی در استان همچنان یک چالش است که نیاز است از ۲۵ درصد ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی به ویژه برای بیمارانی که بیمه تکمیلی دارند استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: ظرفیت مراکز ۱۶ ساعته بهداشتی باید بیشتر استفاده شود چرا که اخیرا مراجعه مردم به بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده  و این امر موجب گسترش بیماری می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به این که مردم  استفاده از ماسک را به خوبی رعایت می‌کنند، افزود: نیاز است اطلاع رسانی گسترده‌ای در خصوص اهمیت  و ضرورت استفاده از ماسک انجام شود و هیچ کس بدون ماسک از خانه خارج نشود.

کریم با اشاره  بر نظارت برای کنترل قیمت ماسک و اقلام حفاظت فردی، گفت: از تمامی ظرفیت‌ها از جمله بسیج و سپاه در حوزه‌ی نظارتی  باید استفاده کرد تا ماسک بر اساس نرخ مصوب عرضه شود.

او افزود: دستور العمل استفاده از نقاهتگاه باید سریع‌تر تدوین شود و نیروی کار به سرعت  مستقر شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: هنگام برگزاری آزمون کنکور باید نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

انتهای پیام / ر. ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استفاده از ماسک تخت بیمارستانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین