Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:02:04 GMT

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری 

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۱۹۴

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری 

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز در شهرستان ساری خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: پدیده قاچاق علاوه بر از بین بردن هویت ملی، منجر به اختلال در نظام اقتصادی و برنامه ریزی های ملی برای رشد و بالندگی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان مازندران، گام های موثری در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات ملی برداشته شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند گروهی از فراد سودجو و عرضه کنندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در شهرستان ساری شناسایی کنند.

میرزایی گفت: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همراهی کارشناسان اداره بهداشت ساری، در بازرسی از انبار بیش از 800 هزار قلم انواع مواد خام و اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی که متهمان آن را در بسته هایی با مارک های معتبر داخلی و خارجی بسته بندی و به فروش می رساندند، کشف کردند.

وی، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی موجب رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت و سلامت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق آرایشی و بهداشتی قاچاق استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی bmw قاچاق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده حین تردد در سطح شهر ساری متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان این که کارشناسان ارزش خودروی مورد نظر را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتبتط مالک این خودرو نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدردانی از تشریک مساعی مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • از دیجی‌کالا لوازم آرایشی و بهداشتی بخرید