Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@14:17:30 GMT

مرد ۵۰ ساله در مخزن آب کارخانه جان باخت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۲۲۹

مرد ۵۰ ساله در مخزن آب کارخانه جان باخت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از غرق شدن مرد ۵۰ ساله در مخزن آب کارخانه خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه غرق‌شدگی در مخزن آب اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۵۵ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: این حادثه در شهرضا، شهرک صنعتی رازی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک کد اورژانس به محل این حادثه گفت: مرد ۵۰ ساله بر اثر غرق شدگی در مخزن آب کارخانه جان خود را از دست داد.

کد خبر 435653

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرگ و مير اورژانس ۱۱۵ اصفهان غرق شدگی مخزن آب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مخزن آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند