Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه تخصیص زمین به منظور تامین مسکن ایثارگران مشهد مقدس بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از   استانداری خراسان رضوی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استان در حاشیه جلسه کمیسیون ماده ۵ که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حسب تاکیدات استاندار محترم و در اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران همچنین در راستای تفاهم‌نامه فیمابین وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف تامین مسکن برای اقشار هدف، خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو این تفاهم‌نامه را عملیاتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی سالیانی افزود: در این راستا موضوع تغییر کاربری ۴/۴ هکتار از اراضی تقی‌آباد واقع در انتهای الهیه در دستور کار کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت و در ادامه با همگرایی که بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری مشهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان بوجود آمد، این‌ تفاهم‌نامه منعقد شد.
وی اضافه کرد: با معرفی حدود هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع این تفاهم‌نامه در استان و شهر مشهد که مورد پیگیری خانواده محترم شهدا و ایثارگران است محقق خواهد شد.
سالیانی متذکر شد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف یک ماه آینده واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد و با توجه به قوانین موجود پروانه ساخت در اسرع وقت توسط شهرداری مشهد به صورت رایگان صادر و عملیات اجرایی آغاز خواهد گردید.
در ادامه حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سخنان کوتاهی گفت: امروز بسیار خوشحالیم که توانستیم قدمی برای جامعه ایثارگری برداریم لذا امیدواریم هر چه سریع‌تر زمینه‌های لازم پیگیری شود تا عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین در ادامه بیان کرد: در راستای تکالیف قانونی اداره کل راه و شهرسازی و در راستای تفاهم‌نامه مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با معاون رئیس جمهور در خصوص موضوع تحویل زمین و واحدهای مسکونی خانواده شهدا این تفاهم‌نامه منعقد شده است.
قدرت‌ا...ابک ادامه داد: این تفاهم‌نامه در شهر مشهد اتفاق می‌افتد و در سایر شهرهای استان هم برحسب توافقی که با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشتیم آمادگی اداره کل را در خصوص تامین زمین واحدهای مربوط به خانواده شهدا اعلام می‌کنیم.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی زمین ایثارگران راه و شهرسازی کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی تفاهم نامه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان با حضور مهندس مهیایی، معاون امور عمرانی استانداری گلستان، حجت الاسلام ولی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، اعضای محترم شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی، معاونین بنیاد مسکن استان و راه و شهرسازی استان و شهردار گرگان آیین معارفه مهندس حسینی، مدیرکل اسبق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بعنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گلستان و تکریم مهندس ملک، مدیرکل سابق راه و شهرسازی برگزار شد.

 در این مراسم از زحمات ۲۴ ماهه مهندس ملک در طول دوران تصدی تشکر و با حکم وزیر  راه و شهرسازی، مهندس سید محمد حسینی بعنوان سرپرست راه و شهرسازی استان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • جامعه ایثارگران از بنیاد شهید انتظاری به غیر از تکریم ندارد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • جامعه ایثارگری انتظاری جز تکریم ندارند