Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:32:30 GMT

مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۴۷۹۶

مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد

به گزارش افکارنیوز،

جواد شیخ اکبری در حکمی محمدرضا شکوهی را به عنوان مدیرپخش شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - در حکم شیخ‌اکبری آمده است:

انتظار می‌رود بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های کلان سازمان با اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های موثر، اهداف و مأموریت‌های ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازتعریف فرآیند عمومی پخش برنامه‌ها و اعمال ضوابط ابلاغی، تلاش به منظور استقرار سیستم پویا و چابک بازبینی و افزایش دقت و سرعت در ارزیابی قبل از پخش، نظارت همه جانبه در برنامه‌های زنده شبکه و طراحی هوشمندانه جدول پخش برنامه ها، دقت نظر و انضباط در اجرای مصوبات شبکه منعکس شده در جدول پخش.

همچنین ساماندهی و ارتقاء نیروی انسانی فعال و کارآزموده در بخش‌های بازبینی هماهنگی، تولید و رژی پخش و تعامل سازنده با گروه‌های برنامه ساز، تولید بسته‌های تصویری و تدارک پشتوانه آرشیوی روزآمد و ایجاد آمادگی و انعطاف همه ارکان پخش در مناسبتها، رویداد‌ها و حوادث غیرمترقبه ومهندسی قالب و پیام در ظرفیت زیرنوشت و طراحی، اجرا و نظارت کامل بر هویت بصری شبکه از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است با تکیه بر لطف خداوند متعال و در سایه تعالیم قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) و توانمندی‌های همکاران آن مجموعه موجب ارتقاء فرآیند پخش برنامه‌ها شوید. بر خود لازم می‌دانم از زحمات برادر بزرگوار شهید خدمت حسن حاتم خانی قدردانی کرده و به روح بلند ایشان ادای احترام کنم و همچنین برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه قرآن مقام معظم رهبری قرآن کریم شبکه قرآن انتصاب در صدا و سیما مدیریت شبکه قرآن برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند

بر اساس احکام صادر شده، خلیلی و قطبی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهند بود.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در احکام جدیدی، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی