Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: تاکنون دو میز تخصصی در حوزه صنعت مخابرات با کاهش ارزبری ۱۱۸ میلیون یورو و چهار میز تخصصی خودرو با کاهش ارزبری ۳۴۳ میلیون یورو برگزار شده است. تاریخ انتشار: 15:44 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۰۹۷۳

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با نمایندگانی از انجمن تولیدکنندگان افزودنی‌های صنایع غذایی خواستار برنامه‌ریزی تشکل‌های تخصصی برای داخلی سازی محصولات وارداتی در صنایع غذایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع وزارت صمت در این نشست با اشاره به احصاء محصولات و تجهیزات وارداتی در صنایع مختلف صنعتی تصریح کرد: صنایع غذایی در کشور با توجه به اقدامات زیرساختی انجام شده، در شرایط مناسبی از نظر توسعه ساخت داخل قراردارد، اما در حوزه افزودنی‌ها باید زیرساخت‌های لازم برای داخلی سازی فراهم شود.

وی افزود: توسعه داخلی سازی در صنایع مختلف با برگزاری میز‌های تخصصی ساخت داخل با هدف بهم رسانی بین توانمندی‌ها و نیازمندی‌ها درسال گذشته کلید خورد و ما توانستیم با برگزاری ۱۱ میز تخصصی در صنایع راهبردی نظیر خودرو، مخابرات، فولاد و مس نیاز‌ها و توانمندی‌های صنعتی را بهم مرتبط کنیم.

معاون امور صنایع وزارت صمت تصریح کرد: تاکنون دو میز تخصصی در حوزه صنعت مخابرات با کاهش ارزبری ۱۱۸ میلیون یورو و چهار میز تخصصی خودرو با کاهش ارزبری ۳۴۳ میلیون یورو برگزار شده است.

صادقی نیارکی از برنامه ریزی برای برگزاری میز‌های ساخت داخل در صنایع لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات و همچنین خودرو خبر داد و گفت: پیشنهاد می‌شود میز تخصصی در صنایع غذایی در زیر بخش‌های مربوط به افزودنی‌ها که ارزبری بیشتری دارد با همکاری تشکل‌ها و تولیدکنندگان با هدف بهم رسانی نیاز‌ها وتوانمندی ها برگزار شود.

گفتنی است در این نشست نمایندگانی از تشکل‌های تخصصی تولیدکنندگان افزودنی‌های صنایع غذایی ضمن طرح دغدغه‌ها و چالش‌های مرتبط با این صنعت از برگزاری میز‌های توسعه ساخت داخل در صنایع غذایی استقبال کردند.

مشکلاتی نظیر تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات مواد افزودنی در صنایع غذایی و همچنین وجود بروکراسی زاید اداری از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: قادر به تولید خودرویی ارزانتر از پراید نیستیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروسازی اخبار اقتصادی کاهش ارزبری صنایع غذایی میز تخصصی میلیون یورو برگزاری میز افزودنی ها ساخت داخل وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم

همزمان با روز ارتش، ساخت درمانگاه تخصصی شهید درویشوند در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، آغاز شد.

درمانگاهی که در سه طبقه با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی، قرار است به مردم قزوین خدمات بدهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی/ از کاهش وزن تا پوست سالم(+روش تهیه)
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • ربات جابجایی اجسام سنگین وارد صنایع می‌شود
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال