Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه تخصیص زمین به منظور تامین مسکن ایثارگران مشهد مقدس بین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و شهرداری مشهد به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، قدرت‌الله ابک در حاشیه جلسه کمیسیون ماده پنج استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حسب تاکیدات استاندار و در اجرای فصل دوم قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران همچنین در راستای تفاهم‌نامه میان وزیر راه و شهرسازی و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف تامین مسکن برای اقشار هدف، خراسان رضوی به عنوان استان پیشرو این تفاهم نامه را عملیاتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: این تفاهم‌نامه در شهر مشهد اتفاق می‌افتد و در سایر شهرهای استان هم برحسب توافقی که با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشتیم آمادگی اداره کل را در خصوص تامین زمین واحدهای مسکونی مربوط به خانواده شهدا اعلام می‌کنیم.

وی افزود: در این راستا موضوع تغییر کاربری 4/4 هکتار از اراضی تقی‌آباد واقع در انتهای الهیه در دستور کار کمیسیون ماده ۵ استان قرار گرفت و در ادامه با همگرایی که بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله شهرداری مشهد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل راه و شهرسازی استان بوجود آمد، این‌ تفاهم‌نامه منعقد شد.

ابک اضافه کرد: با معرفی حدود هزار نفر از ایثارگران واجد شرایط توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موضوع این تفاهم‌نامه در استان و شهر مشهد که مورد پیگیری خانواده شهدا و ایثارگران است محقق خواهد شد.

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی متذکر شد: پیش‌بینی می‌کنیم ظرف یک ماه آینده واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی صورت گیرد و با توجه به قوانین موجود پروانه ساخت در اسرع وقت توسط شهرداری مشهد به صورت رایگان صادر و عملیات اجرایی آغاز خواهد گردید.

در ادامه حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در سخنان کوتاهی گفت: امروز بسیار خوشحالیم که توانستیم قدمی برای جامعه ایثارگری برداریم بنابراین امیدواریم هر چه سریع‌تر زمینه‌های لازم پیگیری شود تا عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

گفتنی است آماده سازی اراضی مذکور پس از تصویب نهایی طرح، توسط اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و اجرای پروژه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد شهید خراسان رضوی مسکن کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی شهرسازی خراسان رضوی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم