Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها – نماینده ولی فقیه در لرستان وی با بیان اینکه در مقابل ویژه خواران باید محکم ایستاد گفت:مدیران استان در برابر روابط نباید عقب نشینی کنند بلکه محکم ایستادگی کنند و ضوابط را حاکم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت لرستان با اشاره به سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه از عنایت‌های خداوند متعال است چون تریبون نماز جمعه  متعلق به مردم و تریبونی برای انتقال  در خواست‌های مردم به مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از پرستاران، کادر درمانی و کلیه کسانی که در مقابله با کرونا تلاش کردند افزود: مجاهدت‌های مدافعان سلامت یادآور جهاد در جبهه‌های نور علیه ظلمت است که در شب‌های عملیات و زیر بمباران در خط مقدم حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: در 8 سال دفاع مقدس دشمن مشخص بود و سنگرها به عنوان نقطه امن وجود داشتند ولی در جنگ مقابله با کرونا نقطه امنی وجود ندارد و بر همین اساس مجاهدت کادر درمان بسیار سخت‌تر است و جای تقدیر و تشکر دارد.

گزارش| 5 ماه تلاش بی‌وقفه مدافعان سلامت برای مردم ایران / ‌گلایه ‌از رفتارهای غیرمنطقی ‌‌برخی شهروندان + فیلماعلام آمادگی طلاب و هیئتی‌های استان کرمان برای کمک به مدافعان سلامتانتقاد شدید معاون وزیر بهداشت از برگزاری عروسی در بحران کرونا / مدافعان سلامت گرفتار ویروس شده‌اند + فیلم

وی بیان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه کادر درمان وپرستاران در راستای مقابله با کرونا فراموش نخواهد شد همانگونه که رزم دلاورمردان پس از گذشته 30 سال از دفاع مقدس فراموش نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا کلیه گروه‌های انقلابی و جهادی، ادارات دولتی، بسیج  و نیروهای نظامی و انتظامی به میدان آمدند و برگ‌های زرینی بر تاریخ لرستان اضافه کردند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  تصریح کرد:  جهت مبارزه با ویروس کرونا باید اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود چرا که رعایت نکردن عمدی اصول بهداشتی حرام و تضعیف امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: متاسفانه استان سال‌های زیادی به گونه‌ای اداره شده است که می‌توانست وضعیت استان اینگونه نباشد و از جهت رشد، توسعه و پیشرفت پیشینه بهتری داشته باشیم در همین راستا باید شیوه‌های جدیدی را پیگیری کنیم که آینده بهتری برای استان رقم بزند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در استان لرستان بخشی از مشکلات به این دلیل است که روابط جای ضوابط را گرفته است و همه ما به عنوان مسئولان انقلاب موظف هستیم ضوابط را بر روابط حاکم و سایسته سالاری را دنبال کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در استان لرستان پس از انتخابات به یکباره شاهد دگرگونی در یک دستگاه هستیم و این سوال پیش می‌آید که علت این تغییرات قبل و بعد از انتخابات چیست؟

وی با بیان اینکه در مقابل ویژه خواران باید محکم ایستاد تصریح کرد: مدیران استان در برابر روابط نباید عقب نشینی کنند بلکه محکم ایستادگی کنند و ضوابط را حاکم کنند و ائمه جمعه نیز به عنوان مسئولان انقلاب با علم، درایت خودشان را وقف خدمت به مردم کنند و سعی کنند شایسته سالاری را حاکم کنند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران در جنگ اقتصادی است و هر کسی در حد توان خود باید برای اشتغال و تولید قدم بردارد.

انتهای پیام/645/س

R41450/P/S6,72/CT11 بیشتر بخوانید... افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند دفاع عضو کمیسیون عمرانی مجلس از طرح دو فوریتی قیر رایگان /‌ از رانت جدید جلوگیری می‌کنیم طرح تخصیص قیر رایگان، فسادزا و رانتی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افشاگری رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از رانت قیمت‌گذاری ‌‌سنگ آهن / با مواد اولیه ارزان ‌فولاد گران تحویل مردم ‌می‌دهند دفاع عضو کمیسیون عمرانی مجلس از طرح دو فوریتی قیر رایگان /‌ از رانت جدید جلوگیری می‌کنیم طرح تخصیص قیر رایگان، فسادزا و رانتی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۳ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۴ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۵ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۶ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۷ پایان عملیات جست‌وجو برای یافتن "دختر گمشده" در جهان‌نما /‌ چه بر سر سها رضانژاد آمده است؟ ۸ عضو کمیسیون بودجه مجلس: ‌حقوق ۴ میلیونی هم کفاف یک زندگی را نمی‌دهد / مردم برای تامین معیشت ‌تحت فشار‌ند مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گزارش ویدئویی‌| میناب ‌‌بهشت صنایع دستی‌ ایران / وقتی برگ سخت خرما در دست زن مینابی موم می‌شود جزئیات قتل موبد زرتشتی در کرمان / انگیزه قاتل مالی بوده است وضعیت کرونا در خراسان شمالی «بحرانی» شد / آمار فوتی‌ها به ۲ برابر افزایش یافت مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف ــ ب ــ ایران" افتتاح شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان مقابله با کرونا مدافعان سلامت ترین اخبار قیر رایگان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان