Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان تأکید کرد و گفت: جذب جوانان اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(5مرداد) در جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدا فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبر فرمودند تیپ ۵۷ و لشکر ۸۴ استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس بسیار نقش آفرینی کردند، ادامه داد: این بیانات رهبری مدال افتخاری بر گردن دو لشکر استان است.

 

وی با تأکید بر اینکه کنگره ملی شهدای لرستان باید مردمی برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این راستا باید از ظرفیت ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: استفاده از آحاد مردم جامعه و جریان سازی، بازسازی و نوسازی معنوی و فرهنگی، جذب جوانان و نوجوان، تولید آثار فاخر و ماندگار فرهنگی معرفی نقش استان لرستان در جنگ و انعکاس رسانه‌ای آن در فضای مجازی و حقیقی و تعمیق روحیه انقلابی گری و تفکر جهادی باید مورد توجه شورای سیاست گذاری کنگره ملی شهدای استان لرستان قرار گیرد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره شهدا کنگره ملی لرستان کنگره ملی شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود