Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 310 میلیارد ریالی متهمان پرونده عدم ایفای تعهدات ارزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید یاسر رایگانی گفت: با شکایت بانک‌های اقتصاد نوین و انصار از دو متهم پرونده ارزی به تعزیرات حکومتی، این دو متهم به تعزیرات حکومتی شهر تهران احضار شدند.
وی گفت: پس از بررسی تخلف در شعبه و احراز آن حکم به اعاده عین ارز به میزان دو میلیارد و 230 میلیون درهم، 9 میلیارد یوآن چین و همچنین یک میلیارد و 223 میلیون وون کره به شبکه بانکی کشور و تعلیق یک ساله کارت بازرگانی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رایگانی گفت: همچنین مدیران عامل این دو شرکت به دلیل اجرا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز به پرداخت 310 میلیارد ریال جزای نقدی به لحاظ سوء استفاده از ارز دولتی محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محکومیت متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارئه خدمات نصب آسانسور به میزان ۳۴۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت فروش و نصب آسانسورکشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر