Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و محتوایی در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از سپاه استان مرکزی، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست گام دوم کنگره ملی شهدای استان مرکزی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد سرشار از درس‌ها و عبرت‌های زیادی است که امروز بازخوانی این عملیات و نقش‌آفرینی رزمندگان می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌یکی از مهمترین درس‌های عملیات مرصاد انسجام ملی و وحدت یکپارچه ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان است  که در آن مقطع زمانی توانست انقلاب را از شر فتنه‌های شیطانی دشمنان به خوبی نجات دهد.

کریمی عنوان کرد:‌ مجاهدت‌های رزمندگان به همراه نقش‌آفرینی مردم سبب شد دشمنان آرزوی مهران تا تهران را به گور ببرند و ملت ایران با نقش‌آفرینی خود در عملیات مرصاد به طور عملیاتی نشان داد هرکجا که ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی انقلاب در خطر باشند قطعا با تمام توان در صحنه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای کنگره ملی شهدای استان مرکزی گفت: یکی از بخش‌های دستاوردهای کنگره شهدای استان بخش زیرساختی است که اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در این راستا انجام شده و فضایی را برای انجام کارهای فرهنگی و پژوهشی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که کنگره شهدای استان ورود جدی داشت شناخت مفاخر و بزرگان استان مرکزی به نسل جوان بود که یکی از این بزرگان کربلایی کاظم ساروقی بود که به عنوان معجزه قرن از وی یاد می‌شود، چراکه کربلایی کاظم ساروقی یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است که توانست با کسب رزق و روزی حلال به بهترین و والاترین جایگاه در نزد خداوند متعال برسد.

کریمی خاطرنشان کرد: کنگره شهدای استان با ابتکار عملی که داشت توانست اقدامات بسیار خوبی در راستای شناساندن این بزرگ مرد به جامعه انجام دهد اما با توجه به اهمیت و گستردگی شخصیت و سیره کربلایی کاظم ساروقی هنوز هم جای کار کردن وجود دارد.

کنگره شهدای استان مرکزی از یادواره‌های برتر کشور شناخته شدبزرگترین دستاورد کنگره شهدای استان مرکزی محرومیت زدایی بودهجدهمین کنگره شهدای استان مرکزی با محوریت شهدای سلامت در اراک برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: راه اندازی بنیاد قرآنی کربلایی کاظم ساروقی، تدوین 3عنوان کتاب بامحوریت کربلایی کاظم ساروقی، راه اندازی اردوی گردشگری و محتوایی برای دانش آموزان و دانشجویان با محوریت شناخت کربلایی کاظم ساروقی، راه اندازی فعالیت‌های قرآنی در استان مرکزی با محوریت کربلایی کاظم ساروقی، برگزاری 50 برنامه فرهنگی در سال گذشته با محوریت کربلایی کاظم ساروقی، تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت شناخت و تبیین شخصیت کربلایی کاظم ساروقی، برگزاری مسابقات قرآنی با محوریت زندگینامه کربلایی کاظم ساروقی برای دانش آموزان و اهدای 620 قرآن نفیس به برگزیدگان بخشی از اقدامات مهم کنگره شهدای استان مرکزی در راستای تبیین شخصیت کربلایی کاظم ساروقی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز یک رسالت بزرگ و فراموش نشدنی بر گردن همه ما وجود دارد و آن هم گرامیداشت دفاع مقدس در همه ابعاد است و امسال با توجه به فرا رسیدن 40 سالگی دفاع مقدس یک فرصت ارزشمند برای ما در این راستا فراهم شده که باید قدر آن را بدانیم و به درستی از آن بهره ببریم.

کریمی اضافه کرد: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و محتوایی در قالب گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی با مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها تدوین شده که همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر شروع و تا پایان سال ادامه خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم در راستای بهره بردن از گنج دفاع مقدس موفق و موثر باشیم.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT12 بیشتر بخوانید... اجلاسیه خادمین شهدای استان مرکزی به روایت تصویر ۲۰۰ هزار مخاطب مستقیم در برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان مرکزی بودند/ ۳ هزار خادم شهدا در کنگره ملی شهدای استان مرکزی مشارکت کردند مجموعه کتاب‌های شهدای استان مرکزی با حضور سردار سلامی رونمایی شد‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجلاسیه خادمین شهدای استان مرکزی به روایت تصویر ۲۰۰ هزار مخاطب مستقیم در برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان مرکزی بودند/ ۳ هزار خادم شهدا در کنگره ملی شهدای استان مرکزی مشارکت کردند مجموعه کتاب‌های شهدای استان مرکزی با حضور سردار سلامی رونمایی شد‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خبر خوش معاون رئیس‌جمهور/ تامین همه نیازهای کشور به تجهیزات مقابله با کرونا توسط شرکت‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی ۲ طرح ۲فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند/ تدوین بسته جامع برای ۵ دهک پایین جامعه ۳ لیگ برتر فوتبال| پوکر قهرمانی پرسپولیس روی سکوی نفتی/ طلسم و رکوردها با هم شکستند + جدول ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با قدیمی‌ترین امام جمعه کشور/ روایت آیت‌الله نورمفیدی از ‌نخستین نماز جمعه گرگان‌ ۵ گزارش ویدئویی| ‌ناگفته‌هایی از ‌‌عملیات ماندگار مرصاد /‌ تنگه "چهارزبر" چگونه ‌قتلگاه ‌منافقین شد؟ ۶ آغاز برداشت برنج در گیلان؛ ۶۸درصد محصول امسال مکانیزه برداشت می‌شود ۷ پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر ۸ ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد مهمترین اخبار استانها پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر بازخوانی سفر مقام معظم رهبری به اردبیل/ سفری که تا همیشه در ‌تاریخ ‌ماندگار شد + فیلم‌ نماز عید قربان در مصلی‌ها و مساجد گلستان اقامه نمی‌شود + فیلم ‌بی‌اخلاقی‌، نزاع و ضرب و شتم در بازی جنجالی بادران ـ گل ریحان / دیداری که ‌"فوتبال" نبود مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف ــ ب ــ ایران" افتتاح شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره ملی شهدای استان مرکزی کنگره شهدای استان مرکزی شهدای استان مرکزی کربلایی کاظم ساروقی استان مرکزی برنامه فرهنگی عملیات مرصاد دفاع مقدس ترین اخبار ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود