Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئات مذهبی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هیئات مذهبی با سازمان اوقاف و امورخیریه در قالب طرح شمیم حسینی خبرداد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شورای هیئات مذهبی با سازمان اوقاف و امورخیریه در قالب طرح شمیم حسینی خبرداد و گفت:  این طرح به‌منظور اجرای امینانه نیات واقفین مرتبط با سیدالشهدا(ع) در تمامی استان‌ها که موجب بهره‌مندی از سفره اطعام اباعبد الله الحسین(ع) در تمامی سطوح و اقشار مختلف جامعه را فراهم  می‌کند، اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح مزبور در بقاع متبرکه باعث گسترش تکریم امامزادگان عظیم‌الشان و ترویج وقف توسط هیئات مذهبی خواهد شد و بیش از پیش تقویت پیوند خاندان عصمت و طهارت (ع) با هیئت‌های مذهبی که پرچمداران ولایت‌اند رقم خواهد زد.

نوشادی اضافه کرد: در سالیان گذشته، خلاء عدم استفاده از ظرفیت سایر سازمان‌ها از جمله سازمان اوقاف که مسئول اجرای نیات روضه سیدالشهدا (ع) است، مشهود بود که در طرح نمایشگاه "شمیم حسینی" این خلاء مرتفع و این طرح با همکاری کامل سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی اجرایی شد.

رییس شورای هیئات مذهبی در ادامه گفت: امسال تعظیم شعائر حسینی با شکوه عزادران و با خلق جلوه‌های بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد. بعد از سخنان رئیس جمهور، شبکه‌های معاند اظهار نگرانی برای سلامت مردم کرده‌اند؛ همان مردمی که مایحتاج زندگی‌شان همچون دارو و غیره توسط مدعیان آزادی تحریم‌ شده است.

نوشادی به آمار حضور هیئت‌های مذهبی در طرح شمیم حسینی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال 98 بالغ بر 15 هزارو 230 هیأت و مسجد از نمایشگاه شمیم حسینی به ارزش 13 میلیارد تومان خرید کردند. امسال نیز با سازمان اوقاف تفاهم‌ کرده‌ایم تا نمایشگاه شمیم حسینی در 300 امامزاده برگزار شود.

وی ادامه داد: حدود 50 میلیارد تومان برای نمایشگاه شمیم حسینی در سال جاری در نظر گرفته شده است. 25 هزار هیأت و مسجد می‌توانند با دریافت نامه معرفی از سازمان تبلیغات اسلامی و اخذ حواله 500 تا یک میلیون تومانی اقلام خود را از نمایشگاه‌ها تهیه کنند. هیئت‌های مشمول حمایت باید مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند.

فراخوان ملی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برپایی عزای سیدالشهدا (ع)

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT3 واژه های کاربردی مرتبط هیئت ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر بخوانید... فراخوان ملی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برپایی عزای سیدالشهدا (ع) هیئت‌ها برای برگزاری مراسمات محرم در فضای باز آماده باشند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فراخوان ملی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برپایی عزای سیدالشهدا (ع) هیئت‌ها برای برگزاری مراسمات محرم در فضای باز آماده باشند واژه های کاربردی مرتبط هیئت ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ نگاهی به «سگ شکاری» |وقتی قهرمانان جنگ‌طلب، از مسیح خرج جنایت خود می‌کنند ۲ سفر ابدی و حتمی در بیان آیت‌الله بهجت/ چگونه خداوند در وجود مؤمن رغبت به مرگ را ایجاد می‌کند؟ ۳ وزارت بهداشت ادعای طبّ اسلامی و سنّتی در درمان کرونا را بررسی کند ۴ معیارهای اسلامی در ازدواج از منظر رهبر انقلاب+ عکس ۵ هنرپیشه «اژدها وارد میشود» درگذشت ۶ اوج خیانت منافقین در عملیات مرصاد چه بود؟+ اسناد ۷ بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ ۸ ایجاد زمینه‌های ظهور و نجات مردم در بیان آیت‌الله بهجت/ چه بلاهایی از مقدمات ظهور امام زمان(عج) است؟ مهمترین اخبار فرهنگی روایت یک شاهد عینی از حمله منافقین به شهرهای مرزی/ درهای دنیا را به روی قلبم بستند بازیگران حاشیه‌خو و مدیران حاشیه‌‌جو!/ بازگشت یک سلبریتی با سریال عدالت‌خواه؟ چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجا نوشادی: هیئت‌های مذهبی حواله یک میلیون تومانی را از سازمان تبلیغات دریافت کنند/ برپایی نمایشگاه شمیم حسینی در ۳۰۰ امامزاده مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی در بزرگ‌ترین بندر اقیانوسی کشور/ ورود کشتی ۶۶هزارتنی شکر گفت‌وگوی اختصاصی| معاون سیاسی طالبان: توافق مخفی میان طالبان و آمریکا وجود ندارد/ اگر نیروهای خارجی نروند تصمیم‌های لازم را خواهیم گرفت مصاحبه| نماینده جنبش امل در تهران: طرح‌های دشمنان علیه مقاومت راه به جایی نمی‌برد/ اسرائیل به‌دست خود نابود خواهد شد سی‌ان‌ان: اقدامات مأموران امنیتی آمریکا صحنه‌های غیرقابل‌باوری در خیابان‌ها به‌وجود آورده است بوشهر| وزیر نیرو: ۴۱ پروژه از طرح‌های پویش "الف ــ ب ــ ایران" افتتاح شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی هیئت ماه محرم سازمان تبلیغات اسلامی نمایشگاه شمیم حسینی سازمان تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات شورای هیئات مذهبی هیئت های مذهبی سازمان اوقاف خواهد شد هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به مناسب هفته مشاغل این نمایشگاه در سه غرفه نساجی، مکانیک و برق شامل نمونه‌های آموزشی و دست سازه‌های هنر جویان از وسایل بازیافتی و دور ریختنی دایر است.


علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به هنرستان شبانه روزی امام علی (ع) شهر دهق مراجعه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • حضور پرشور مردم در حمایت از وعده صادق دشمنان را خشمگین کرد
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس