Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، برنامه «فرمول یک» پس از ۴ ماه غیبت، از امشب با حضور چهره‌های مردمی و با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این برنامه با حضور چهره‌های مردمی با نگاه و شعار «ایران و همدلی» طی ۱۱ شب روی آنتن می‌رود.

امشب در نخستین قسمت از «فرمول یک» ضیا میزبان اکبر رجبی مدیر موسسه طلوع بی نشان‌هاست که در زمینه کمک به کارتن خواب‌ها فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده شهید وریجی از شهدای عرصه سلامت که جان خود را در راه مبارزه با کرونا از دست داد، دیگر مهمانان ضیا در این برنامه هستند.

«فرمول یک» این هفته پنجم، ششم و هفتم مرداد و همچنین از ۱۲ تا ۱۸ مرداد ، حوالی ساعت ۲۳ به مدت یک ساعت و نیم روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمول یک علی ضیا ایران و همدلی شبکه یک سیما فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد