Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با طراحی‌های دانش بنیان و تنظیم سند توسعه با پیوست‌های فرهنگی و مدیریت جهادی به ارتقا جایگاه این شهرستان کمک کرد.

وی بیان کرد: شهرستان دشتستان دارای تاریخ بسیار باشکوهی است و در تمام دوره‌های تاریخی استان بوشهر نقش بسیار مهمی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اظهار کرد: با توجه به قابلیت شهرستان دشتستان در بخش کشاورزی گسترش صنایع تبدیلی، ایجاد شهرک صنایع تبدیلی نخیلات و تبدیل آن به مرکزیت صدور بین المللی باید به طور ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با ایجاد صنایع پایین دستی نفت و گاز، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز آموزش عالی این شهرستان باید به قطب کشاورزی و صنایع پایین دستی انرژی تبدیل شود.

صفایی بوشهری همچنین با قدردانی از مواضع شفاف و انقلابی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیشنهاد نماینده این شهرستان برای ایجاد جمعیتی برای طراحی و توسعه در شهرستان‌های استان اقدامی شایسته و قابل تقدیر است که تاکنون در برخی از شهرستان‌ها نیز این مهم انجام شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار  پیشنهاد داد با نظارت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، جمعیت توسعه دشتستان و سایر شهرستان‌های استان متشکل از نخبگان آن منطقه ایجاد شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان نفت مجلس شورای اسلامی بوشهر دشتستان نفت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز نیروهای نظامی ایران در اوج اقتدار هستند گفت:عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش با کارکنان ارتش در استان یزد دیدار کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن، دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود عنوان کرد: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است. 

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می دهیم. 

وی ادامه داد: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد. 

امام جمعه یزد بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود. 

 ناصری، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد، آموزش نیروهای ارتش در این استان باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد