Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی تاجیک در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار زیادی مواد ضد عفونی کننده توسط یکی از شهروندان در انباری در حوالی "کهریزک" شناسایی محل دپو این اقلام به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر داشت و متعاقبا هویت مالک انباری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی صبح امروز به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند مالک انباری را دستگیر و در بازرسی از داخل انباری ۹ هزار و ۳۸۰ لیتر الکل و ۹۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده کشف کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و کسانی که بخواهند از شرایط فعلی جامعه سوء استفاده کنند همیشه در اولویت کار پلیس بوده و از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از چنین موضوعاتی سریعا پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا قیمت کرایه تاکسی‌ها از سایت تاکسیرانی حذف شد؟ تاکسیرانی: کرایه تاکسی تا پایان سال گران نمی‌شود

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران