Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی فر برای حل مشکلات سخت افزاری تنیس دستور پیگیری داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس عصر امروز با هدف حل برخی از چالش های این رشته ورزشی از جمله مشکلات سخت افزاری تنیس با مسعود سلطانی فر وزیر وررش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی در ارتباط با  این دیدار  اظهار داشت: برای دومین بار طی یک ماه گذشته برای حل مشکلات تنیس کشور که مهم‌ترین آن عدم برخورداری از زمین های اختصاصی این رشته است، با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم که شایسته است از توجه سلطانی فر به این رشته ورزشی تشکر کنم.

رئیس فدراسیون تنیس درباره جزئیات این دیدار گفت: گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارائه دادم و سلطانی فر در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دستورات و راهنمایی های لازم را به به منظور حل مشکلات سخت افزاری تنیس ارائه داد.

عزیزی اظهار داشت: برخورداری از چند  زمین تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات تنیس را بویژه بعد از سپری شدن دوران کرونا حل کند که امیدوارم به زودی محقق شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است

باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه مذاکره با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتور اعلام کرد: «مذاکرات برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده است و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است