Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:36:49 GMT

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات: رکنا مجرم شناخته شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۰۳۴

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات: رکنا مجرم شناخته شد

احمد مومنی راد روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با تشریح دادگاه امروز مطبوعات افزود: اتهام مدیرمسوول و خبرنگار سایت رکنا، نشر مطالب خلاف واقع  بود که اعضای هیات منصفه به اتفاق آرا هر دو را مجرم شناختند و هیچ یک را مستحق تخفیف ندانستند.

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات با بیان اینکه دادگاه امروز مطبوعات در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار و سه پرونده در آن مطرح شد، اظهار داشت: یک پرونده هم به مدیرمسئول سایت راه دانا به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات منصفه به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست.

مومنی راد درباره پرونده سوم رسبدگی شده در دادگاه مطبوعات نیز گفت: پرونده سوم مربوط به مدیر مسیول سایت خبری شهدای ایران بود که پس از تشکیل دادگاه شاکی شخصاً رضایت خود را به ریاست دادگاه تقدیم کرد و رسیدگی به این پرونده مختومه اعلام شد.

وی ادامه داد: هیات منصفه از رضایت شاکی استقبال کرد.

برچسب‌ها استانداری تهران هیات منصفه مطبوعات دادگاه مطبوعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری تهران هیات منصفه مطبوعات دادگاه مطبوعات استانداری تهران هیات منصفه مطبوعات دادگاه مطبوعات هیات منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • نخست‌وزیر سابق فرانسه مجرم شناخته شد
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن