Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی از جمله سریال‌های درجه "الف" تلویزیون بود که به دلیل برخی از حواشی و اعتراضات قومیتی چند سالی توقیف شده است و فقط بازیگران و عوامل آن هرازچندگاهی یادی از این مجموعه تلویزیونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا؛ علی شادمان بازیگر مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» که در سن یازده سالگی مقابل دوربین کمال تبریزی رفته بود، در صفحه اینستاگرامی خود تصویری از این سریال منتشر کرد.

بیشتر بخوانید

«سرزمین کهن» از پاییز پخش می‌شود سرنوشت پخش «کتونی زرنگی» و «سرزمین کهن» چه شد؟ «سرزمین کهن» سریالی فاخر است/ همه چیز طبق روال پیش می‌رود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرزمین کهن علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی مقواساز اظهار داشت: بنیاد روایت فتح در حوزه فیلم‌سازی با سازمان بسیج همکار جدی آغاز کرده است، شورای عالی فیلم و سریال بنیاد نیز فعال شده است، به طور عمده کار با مشارکت استان‌ها پیش می‌رود. درباره شخصیت‌هایی که در استان‌ها به عنوان فرمانده‌های ما جریان ساز بودند و اتفاق‌هایی که در لشکرهای استان‌ها محوری بود، سوژه‌یابی در ۱۲ استان هم شروع شده است.

دیگر خبرها

  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح