Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@17:25:51 GMT

اسنوکر باز ایرانی از جام جهانی خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۳۹۸

اسنوکر باز ایرانی از جام جهانی خداحافظی کرد

به گزارش صدای ایران، رقابت های انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان در بخش حرفه ای ها از ۳۱ تیرماه در شفیلد انگلستان آغاز شده و تا هفتم مردادماه پیگیری خواهد شد. حسین وفایی و سهیل واحدی دو نماینده ایران در این رقابت ها حضور دارند. 

سهیل واحدی در مرحله نخست به مصاف آلن تیلور از کشور انگلستان رفت و مقابل این حریف انگلستانی با نتیجه شش بر یک شکست خورد و از رسیدن به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین وفایی دیگر نماینده ایران به دلیل جایگاهش در رنکینگ حرفه ای ها، از مرحله سوم این رقابت ها کار  خود را آغاز کرد که جردن براون، اسنوکر باز ایرلندشمالی با برتری شش بر یک مقابل روریی مک لئود انگلیسی حریف وفایی در این مرحله شد.
اما وفایی در رقابت امشب مقابل این اسنوکر باز ایرلند شمالی در حالی که جلو بود شکست خورد. حریف او موفق شد در این بازی کامبک زده و نماینده اسنوکر ایران را با نتیجه شش بر پنج شکست دهد. 
وفایی در حالی شکست خورد که در رده ۳۵ برترین اسنوکربازان جهان قرار دارد. همچنین حریف او یعنی جردن براون در رنکینگ حرفه ای ها در رده ۷۴ قرار دارد. بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که با توجه به رنکینگ جهانی، وفایی موفق خواهد شد فاتح این میدان باشد. با این شکست وفایی هم مانند واحدی از دور رقابتها کنار رفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اسنوکر صدای ایران حسین وفایی جام جهانی اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با حذف مقابل پاری سن ژرمن، به غیر از عدم صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از راهیابی به جام باشگاه‌ههای جهان 2025 بازماند. این تورنمنت قرار است برای اولین بار با حضور 32 باشگاه برگزار شود.

آبی اناری‌ها برای اینکه همچنان آرزوی صعود به این رقابت‌ها را داشته باشند باید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ راه می‌یافتند، اما با شکست مقابل پی‌اس‌جی، به اتلتیکومادرید که 4-2 مقابل دورتموند شکست خورد، اجازه دادند به جام باشگاه‌های جهان برود.

اتلتیکومادرید بر اساس ضریب یوفا در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، 6 امتیاز از بارسا (77 به 71) جلوتر بود که به همین دلیل همراه رئال مادرید به این رقابت‌ها راه یافت. گفته شده هر تیمی که به این رقابت‌ها صعود کند حداقل 50 میلیون یورو را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب بارسا باید منتظر نسخه 2029 باشد. منچسترسیتی، چلسی، اینترمیلان، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، دورتموند، یوونتوس، پورتو و بنفیکا دیگر باشگاه‌های اروپایی خواهند بود که در رقابت‌های سال 2025 به میزبانی آمریکا شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • صعود ستاره اسنوکر ایران به مرحله نهایی قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025