Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم کشتی فرنگی بازار بزرگ ایران قرارداد کشتی‌گیران و مربیان خود را ثبت کرد. تاریخ انتشار: 21:37 - 05 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۰۶۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، تیم بازار بزرگ ایران که پیش از این اقدام به ثبت قرارداد اعضای تیم خود در رشته کشتی آزاد کرده بود، امروز هم قرارداد کشتی‌گیران و مربیان خود در رشته کشتی فرنگی را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی قرارداد مهدی فلاحی، مهدی محسن‌نژاد، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی، علی‌اکبر یوسفی، علیرضا نجاتی، میثم دلخانی، پویا دادمرز، محمد الیاسی، حسین اسدی، ایمان محمدی، آرمان علیزاده، پژمان پشتام، جواد رضایی و رضا خدری را به عنوان کشتی‌گیر ثبت رساند.

همچنین فرشاد علیزاده و سیامک قیطاسی به عنوان مربی با تیم بازار بزرگ ایران قرارداد امضا کردند. کیومرث محرابی هم به عنوان سرپرست و نماینده باشگاه کشتی‌گیران و مربیان را همراهی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: میکائیلی: برگزاری اردو‌های بی‌هدف سودی برای کشتی ندارد/ مسابقات جهانی برگزار نشود بهتر است اردویی هم برپا نشود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ کشتی کشتی فرنگی میثم دلخانی بازار بزرگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا