Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@12:39:08 GMT

دانلود فصل دوم سریال هم گناه قسمت نهم؛ قسمت ۹ همگناه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۸۶۰۵

دانلود فصل دوم سریال هم گناه قسمت نهم؛ قسمت ۹ همگناه

قسمت نهم  از دومین فصل سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی، دوشنبه ۶ مردا ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود

در قسمت قبل دیدیم پیمان که بو برده بود که پدرش به او و پرویز شک دارد سعی کرد عامل نفوذ او را پیدا کند و از این شک مطمئن شود. با پیدا شدن نفوذی پیمان و پرویز بیشتر از هر وقت دیگری خود را زیر نظر فریبرز می‌بینند و بدین شکل ناچار می‌شوند که نقشه‌ی دیگری بکشند تا فریبرز را تحریک به پیدا کردن گورکن کنند و در ازایش پرونده‌ی خود را پاک کنند و از زیر سوء ظن فریبرز هم بگریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیمان و پریا، بچه‌های لیلا و فریبرز، هر کدام به فردی از خانواده صبوری دل بسته اند، یکی به ظاهر دروغین و دیگری از ته دل. پریا همه چیز خود و خانواده اش را به امین می‌گوید و او را درگیر این مشکلات بزرگ می‌کند از طرفی پیمان هم زنده بودن لیلا و نفرتش از خانواده‌ی صبوری را به سارا می‌گوید.

بدین شکل دایره‌ی کسانی که از راز‌های لیلا و سرنوشتش با خبر می‌شوند وسیع‌تر می‌شود داستان وارد مرحله‌ای جدید می‌شود. فرهاد هم در تصمیمش برای زندگی کردن با هدیه اصرار دارد و فرید ناچار می‌شود ماجرای پدر هدیه را به فریبرز بگوید. فرهاد هم با چنین رازی نمی‌تواند با هدیه زندگی کند و به زودی این راز هم توسط خودش یا کسانی که فرید تحریک می‌کند تا خواسته هایش را اجرایی کنند بر ملا می‌شود.

بعد از مدت‌ها سریالی در شبکه‌ی نمایش خانگی پخش می‌شود که مخاطبانش آرزو می‌کنند که این سریال به این زودی‌ها تمام نشود. بینندگان هم گناه به اوج و فرود‌ها و ماجرا‌های ریز و درشت و پر کشش سریال عادت کرده اند و با وجود این که همگی برای پخش شدن قسمت‌های بعدی لحظه شماری می‌کنند هیچ یک در پی رسیدن به پایان نیستند.

هم گناه خودش طوری مخاطبش را عادت داده است که نگاه به اکنون سریال یا آینده‌ی نزدیکش داشته باشد، نه رازی که همه در پی افشایش یا رابطه‌ای که همه در پی شکل گرفتنش باشند. هم گناه به خوبی در داستانش با «چگونگی» کار دارد. بیشتر مخاطبان هم گناه درگیر این هستند که مشکلات خانواده‌ی صبوری چگونه حل می‌شود نه این که بخواهند زودتر ببینند پایان ماجرا «چه» می‌شود.

نمایش چگونگی پیش رفتن یک روایت مهم‌ترین مساله در کارگردانی یک سریال است که هم گناه به خوبی از عهده‌ی آن بر آمده است..

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال همگناه هم گناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف داریم گناه کار و خطا کاریم!

به گزارش «مبلغ»، در مناجات شعبانیه آمده است «خدایا حالا که بنا به بخشش است چه کسی بهتر از تو و اگر مرگ من فرا برسد من عملی ندارم که من را به شما برساند، تنها یک عمل دارم که خیلی مرا به شما نزدیک خواهد کرد و آن هم اقرار من به خطاهای خودم است، لغزش‌ها در من زیاد بوده و نیازی به مواخذه نیست و من اعتراف می کنم و مرا مورد عتاب قرار نده و اگر می توانی مرا ببخش.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888018

دیگر خبرها

  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • ببینید | اعتراف داریم گناه کار و خطا کاریم!
  • حواشی یک سکانس سانسور نشده؛ ملاقات شرعی با طعم سیاست و نفرت!
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»