Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان از توقیف دو دستگاه وانت نیسان به علت حمل تخم مرغ خارج از شبکه توزیع خبر داد و افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس در کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان از دو دستگاه وانت نیسان ۳ هزار و ۹۷۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز دامپزشکی و خارج از شبکه توزیع را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری در ادامه اظهار داشت: تخم مرغ‌های توقیف شده با هماهنگی مرجع قضایی جهت بررسی‌های بیشتر به دامپزشکی بوکان منتقل گردیده تا اقدامات لازم از سوی کارشناسان آن اداره در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی تخم مرغ دامپزشکی توزیع تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دراین بازدید رحیم عبدالکریمی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از گونه ارزشمند و در معرض انقراض میش مرغ را ارائه کرد و طی پایش منطقه با دوربین های چشمی  3 بال پرنده نادر و در معرض انقراض میش مرغ مشاهده شد.

رئیس دادگستری بوکان در این بازدید  محیط زیست و حیات وحش را از مواهب الهی دانست و گفت : تلاش های شبانه روزی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان در زمینه حفاظت از  این مواهب الهی، شایسته تقدیر و درخور تحسین است.

در ادامه دادستان شهرستان بوکان با بیان اینکه حفظ محیط زیست، حفظ سرمایه های طبیعی و ملی بوده و مصداق صیانت از حقوق عامه است، افزود: دستگاه قضایی شهرستان حامی و پشتیبان فعالیت های اداره حفاظت محیط زیست بوکان در راستای انجام وظایف قانونی خود است تا نیروهای این سازمان که در زمره ضابطین خاص قضایی هستند ، با قاطعیت و اقتدار به تکالیف و وظایف قانونی خود عمل کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج