Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد؛ وحدت، بصیرت و هوشمندی ملت را ضامن شکست پروژه نفوذ و اراده دشمن و وطن فروشان روسیاه در تسلیم ایران اسلامی و تحمیل مجدد سلطه استکبار بر کشور دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی میهن اسلامی نشان می‌دهد یکی از شکوهمند ترین جلوه‌های اقتدار و بصیرت ملت عظیم‌الشأن ایران در عرصه‌های رویارویی با جریان نفاق و مقابله سلحشورانه و عبرت‌آموز برابر گروهک منفور و تروریستی منافقین تبلور پیدا کرده است که حماسه عملیات مرصاد در زمره این حقایق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه می‌افزاید: عملیات غرورآفرین مرصاد که در پی تجاوز ارتش پوشالی و به اصطلاح آزادیبخش سازماندهی شده با عناصر منافقین کوردل و وابسته در روزهای پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ به ایران اسلامی در جبهه غرب کشور در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ و با رمز مقدس “یا علی بن ابی طالب” (ع) انجام پذیرفت از وقایع و حوادث معنادار تاریخ دفاع مقدس هشت ساله به شمار می‌رود که طی آن رزمندگان اسلام و فرزندان رشید و شجاع و ملت ایران با انهدام ماشین جنگی منافقین درسی بزرگ و ماندگار به خائنین به ملت و مملکت اسلامی و حامیان بعثی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان داد.

این بیانیه در ادامه با اشاره به ضرورت بازخوانی جنایات منافقین و باز نگه داشتن پرونده سیاه و کریه آنان و درس‌ها و عبرت‌های تاریخی عملکرد این فرقه منفور و پلید برای آگاهی و شناخت مستمر اقشار و آحاد مردم به ویژه نسل‌های جوان و جدید جامعه اسلامی، تصریح کرده است: تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد گروهک تروریستی منافقین همواره تحت راهبردهای نظام سلطه و صهیونیسم به عنوان پیاده نظام و ستون پنجم دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی عمل کرده و همواره در تلاش بوده است روند پیش روندگی جمهوری اسلامی و ملت ایران را با چالش‌ها و موانع دشوار و بسیار مواجه سازد.

این بیانیه در پایان با پاسداشت حماسه عظیم و فراموش ناشدنی عملیات بزرگ مرصاد و تعظیم به مقام شامخ شهیدان عالیقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه سردار سرافراز و تاریخ ساز جبهه مقاومت اسلامی سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) از فرماندهان جاوید و پر افتخار این عملیات؛ با تاکید بر لزوم هوشمندی و هوشیاری برابر جریان نفاق و نفوذ در همه اعصار و عرصه‌ها و یادآوری خطرات ناشی از غفلت و کوتاهی برابر ترفندها و توطئه‌ها و نقشه‌های منافقین کوردل برای ایران عزیز و مردمان غیور و انقلابی و مؤمن این سرزمین آورده است: بی شک در شرایط خطیر کنونی که استکبار جهانی و دشمنان غداره بند و قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی تمامی ظرفیت‌ها و سرمایه‌های خود برای تسلیم ملت شریف و مقاوم ایران و تحمیل اراده و سلطه مجدد استکبار خود بر این سرزمین را در پروژه نفوذ و فشار حداکثری به ویژه با فعال سازی بقایای گروهک منفور منافقین به آوردگاه تقابل راهبردی با جمهوری اسلامی به میدان آورده است، هوشیاری، هوشمندی و بصیرت مردم در حفظ وحدت و یکپارچگی ملی اقتدار و صلابت کشور را حفظ و پروژه خدعه و نیرنگ جبهه معاندین را ابتر و تداوم مسیر پر افتخار ایرانیان به سمت آرمان‌های بلند و فتح قله‌های رفیع عزت، پیشرفت و سربلندی در جهان را تحت زعامت مقتدرانه و حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تضمین خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اسرائیل این روزها عصبانی است و این رژیم کودک کش از شهریور ۹۹ تاکنون به دلیل بحران سیاسی داخلی در مدت ۴ سال ۴ بار کابینه خود را تغییر داد.

وی افزود: در تاریخ تشکیل این رژیم کودک کش چنین بحران سیاسی بی‌سابقه بود و تظاهرات هر شنبه در اعتراض به سیاست‌های داخلی انجام می‌شد اما طوفان‌الاقصی موجب پایان این اعتراضات داخلی شد و باید در ابعاد مختلف به آن پرداخته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: با وجودی که غزه در حصار است و دوربین‌ها رصد و کنترل قوی در آنجا دارند و به قول خودشان کوچک‌ترین موضوع هم از دید آنها خارج نیست اما محل فرماندهان طوفان‌الاقصی و کجایی حضور آنها رژیم غاصب را سردرگم کرده بود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری طوفان‌الاقصی رژیم را ضربه فنی کرد و طبق اعلام خود آنها ۲ هزار و ۷۰۰ نظامی و ۴۰۰ فرمانده و مقام ارشد را در جنگ‌ها از دست دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: رژیم غاصب زمانی با ۶ کشور عربی به طور مستقیم وارد جنگ شده و همگی را شکست داده که امروز افسانه شکست ناپذیری اسرائیل از بین رفته است.

وی بیان کرد: ما از دشمن‌های خود ۱۰ قدم جلوتر هستیم و هیمنه پوشالی آنها ریخته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی افزود: بعد از طوفان‌الاقصی و چند روز بعد از آنها این رژیم درمانده شروع به کودک کشی بیشتر کرد و هدف خود را نابودی حماس، آزادسازی اسرا اعلام کرد.

وی عنوان کرد: در مدت ۱۹۰ روز این رژیم به هدف خود نرسید و در پی شکست‌های مفتضحانه خود به همه جا حمله می‌کند از جمله آن حمله به کنسولی ایران بود تا با این کار آمریکا و کشورهای جهان را به این جنگ وارد کند که اشتباه بزرگ خود را انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی گفت: بعد از طوفان‌الاقصی نظرسنجی‌ها نشان از حمایت ۵۷ درصدی از این واقعه داشت و امروز این مقبولیت در نظرسنجی‌ها نشان از رضایت ۷۶ درصدی دارد.

وی عنوان کرد: دلاور مردان ما امروز پاسخ دندان شکنی به دشمن داد و با هر غلط اضافی اسرائیل را شخم زده و زودتر محو می‌کند تا عمر جنایتکارانه رژیم تمام شود.

کد خبر 6079956

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • دلاورمردان ایران اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمن دادند
  • عملیات وعده صادق سپرموشکی و سیستم راداری دشمن را درهم شکست/ اصابت تمام موشک‌های هایپرسونیک به هدف
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • هیبت گنبد آهنین و اسرائیل، در اوج آمادگی‌اش شکست