Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخفیف بازیکنان پرسپولیس به این باشگاه.

علیرضا اشرف، درباره بحث درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس از هفت بازیکن این تیم  برای بخشش ۴۰ درصد از طلب خود اظهار داشت:

برخی از بازیکنان پرسپولیس بخشی از مبلغ، آپشن‌های قرارداد فصل های قبل و مقداری از پاداش های خود را طلب دارند که این موضوع مربوط به دوران مدیریت افراد قبلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

مهدی رسول پناه مدتی قبل با این بازیکنان نشستی داشته و درباره این موضوع صحبت کرد. قرار شد آنها هم با درک شرایط باشگاه به خاطر وضعیت خاص پرسپولیس و پرونده های خارجی که داریم، هر کدام ۳۰ درصد از آپشن ها و پاداش های باقی مانده شان را تخفیف بدهند که آنها هم قبول کردند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

این بحث که سرپرست باشگاه به این نفرات بگوید ۴۰ درصد از قراردادتان را نگیرید کذب محض است و هیچ باشگاهی چنین کاری نمی کند.

اشرف افزود:

مشخص نیست برخی کانال های تلگرامی روی چه اساسی کار می کنند و هر روز شایعاتی به وجود می آورند. به نظر من تمام این مسائل خط دهی و برنامه ریزی شده است برای اینکه تمرکز پرسپولیس را بگیرند.

وی ادامه داد:

اکنون که پرسپولیس قهرمان شده و همه مسائل خوب پیش می رود برخی می خواهند با این مباحث جزئی و بزرگ کردن چیزی که وجود ندارد تمرکز تیم و مدیریت باشگاه را به هم بزنند.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس توضیح داد:

برای افراد حاشیه ساز که به سطحی ترین مسائل روی می آورند، متاسف هستیم و اصل داستان همین است که من گفتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات 

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس طی بازی‌های نیم فصل دوم موفق به کسب ۱۹ امتیاز شده تا همچنان رقابت نزدیکی با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دنبال کند. با این حال در کنار بحث تمدید قرارداد، موضوع مربوط به دریافت مطالبات نیز از سوی بازیکنان پیگیری می‌شود.

بازیکنان پرسپولیس در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل موفق به دریافت تنها ۴۰ درصد از مطالبات خود شده‌اند. این در حالیست که در فصل گذشته و در همین مقطع آن‌ها ۷۰ درصد دریافتی داشتند.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که این روز‌ها بیشتر درگیر دریافت مجوز حرفه‌ای و بحث مالکیت باشگاه است، در تلاش است تا مسئله مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را هم حل کند و باید دید چه زمانی این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی خود عمل کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • بازیکنان پرسپولیس پیگیر مطالبات