Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حمیدرضا رحیمی، دبیر شورای جوانان مرکز کرج با اشاره به شروع فعالیت شورای مشورتی جوانان مرکز کرج گفت: اولین جلسه این شورا با محوریت معرفی اعضا، شناخت مسئول کمیته ها، معرفی نمایندگان شورا در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان کرج، شرح وظایف اعضا و همچنین راه کارهای ارائه شده در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجمع جوانان البرز مجمع استانی است که پیشنهاد تشکیل شوراهای مشورتی جوانان را در مناطق مختلف شهری ارائه داد و در هشتمین جلسه رسمی مجمع جوانان البرز آن را به اتفاق آرا به تصویب رساند.

رحیمی با بیان این که شوراهای مشورتی دارای ساختاری مستقل در ۲۰ منطقه استان البرز است، گفت: این شورا به‌عنوان اتاق فکر جوانان آن منطقه از نخبگان اجتماعی-محلی در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و...تشکیل می‌شود.

او در تشریح اهداف شورای مشورتی جوانان افزود: تبیین سند چشم انداز ۴ ساله از مشکلات، معضلات، آسیب ها، فرصت ها و تهدید های حوزه جوانان از جمله وظایف این شورا است.

دبیر شورای مشورتی جوانان کرج گفت: کمک به انسجام بخشی تصمیم گیری ها و مشارکت در عرصه های تصمیم گیری مربوط به حوزه جوانان از دیگر وظایف این مجمع است.

او افزود: این شورا نخبگان جوان را برای مدیریت آینده کشور هدایت و تربیت می‌کند.

رحیمی گفت: هانیه پورنبی به عنوان مسئول کمیته مشاوران، عاطفه شریفی به عنوان مسئول کمیته اجرایی و محمد زارع بنادکوکی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی شورای مشورتی جوانان مرکز کرج منصوب شدند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشورت کردن ایده های برتر نخبگان علمی آسیب های اجتماعی شورای مشورتی جوانان مسئول کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است