Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@13:39:17 GMT

تخریب یک کیلومتری شبکه برق بر اثر طوفان شدید در لامرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۵۹۳۷۸

تخریب یک کیلومتری شبکه برق بر اثر طوفان شدید در لامرد

مدیرشرکت توزیع برق شهرستان لامرد گفت: بر اثر طوفان شدید عصر امروز یک کیلومتر از شبکه برق بخش علامرودشت تخریب شد.

به گزارش سرویس شهرستان هاى خبرگزارى فارس از لامرد،  اسماعیل رستمى در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: به دلیل تخریب ۱۰۰ درصدی بیش از یک کیلومتر از شبکه برق در منطقه علامرودشت لامرد، نیروهای امداد و اتفاقات این اداره به سرعت خود را به محل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى با بیان اینکه بر اثر وزش باد سنگین، تعدادی از پایه‌های برق دچار شکستگی شده بودند، افزود: پس از این حادثه، ماموران اتفاقات برق در حال مرمت و بهسازی شبکه برق در مدت زمان محدود هستند.

مدیر شرکت توزیع برق لامرد گفت: امشب و فردا مناطق خیرگو و مجموعه روگیرها ، فاقد برق هستند و ماموران اتفاقات برق شهرستان، تمام سعی و تلاش خود را جهت برطرف شدن این مشکل انجام داده‌اند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه خانواده‌های محترم به دلیل سعه صدر در پی این حادثه، اظهار کرد: پس از برقدار شدن شبکه، خسارات وارده را برآورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه برق تخریب طوفان شهرستان لامرد فارس شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز

به گزارش خبرآنلاین مقاومت فلسطین در مقابله با نیروهای اشغالگر در بیت حانون و اردوگاه البریج، سربازان و خودروهای نظامی دشمن صهیونیست را با خمپاره و «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.

خبرنگار آناتولی اعلام کرد مناطق شمال غزه به یک میدان جنگ واقعی تبدیل شده است.

این درگیری‌ها شامل تبادل آتش میان ۲ طرف و حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق بیت لاهیا، بیت حانون و اطراف گذرگاه بیت حانون(ایرز) بود.

به نقل از ایسنا حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی منجر به موج جدید آوارگان فلسطینی شد و این آوارگان از شهرک بیت لاهیا به سمت اردوگاه جبالیا در شمال غزه رفتند.

همزمان با این درگیری‌های شدید گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد تک تیراندازهای این گردان‌ها یک سرباز صهیونیست را به هلاکت رساندند و یک لودر نظامی رژیم را با راکت هدف قرار دادند. آن‌ها همچنین تجمع نیروهای اشغالگر را با خمپاره هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی با انتقادات داخلی زیادی به خاطر شکست در تحقق اهداف جنگ غزه مواجه است. حملات مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و تلفات در ارتش صهیونیستی ادامه دارد و تل‌آویو قادر نیست اسرایش در غزه را آزاد کند.

دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن هشت سرباز در درگیری‌های ۲۴ ساعت اخیر در غزه خبر داد.

ارتش این رژیم اعلام کرد: تعداد سربازان مجروح از آغاز جنگ غزه در هفت اکتبر به ۳۲۹۴ نفر رسید که ۱۵۸۳ نفر از آغاز عملیات زمینی مجروح شدند. تعداد کشته شدگان نیز به ۶۰۵ تن رسید که ۲۶۰ تن از آن‌ها از آغاز عملیات زمینی کشته شدند.

این درگیری‌ها همزمان با اعلام شروع عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاهی است که در مرکز غزه ایجاد کرده و شمال آن را از جنوب جدا می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد لشگر۱۶۲ ارتش عملیات منطقه گذرگاه مرکز نوار غزه را آغاز کرد.

از سوی دیگر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی را به مناطقی در مرکز غزه و شهر رفح در جنوب غزه انجام دادند.

رژیم صهیونیستی قصد دارد عملیات زمینی را در شهر رفح آغاز کند. این درحالی است که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی از شمال غزه به این شهر پناه آورده‌اند و هرگونه عملیات نظامی منجر به کشتار آن‌ها و یک فاجعه بزرگ خواهد شد.

مذاکرات برای توقف جنگ نیز از زمان پاسخ اخیر حماس به پیشنهاد آمریکا متوقف شده است.

در این راستا منابع از یک آتش سوزی بزرگ در محله الزیتون در جنوب غزه در پی حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

همچنین توپخانه ارتش صهیونیستی مناطق شرق خان یونس در جنوب غزه را هدف قرار داد.

یک دختربچه فلسطینی نیز در حمله رژیم اشغالگر به منزل خانواده‌اش در دیرالبلح در مرکز غزه به شهادت رسید.

همچنین دیده بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه نسبت به افزایش خطر شیوع بیماری‌های مسری و کشنده در غزه به ویژه بین کودکان، مجروحان و بیماران در سایه فاجعه بهداشتی در غزه هشدار داد.

در بیانیه این دیده بان آمده است: به خاطر شیوع وبا و بیماری‌های مسری به خاطر آب آلوده، ازدحام، افزایش دمای هوا، فروپاشی سیستم بهداشتی و محدودیت خدمات مرگ در کمین ساکنان غزه است.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898549

دیگر خبرها

  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • برق گرفتگی جان خیاط را گرفت
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید + فیلم
  • لحظه هولناک فرو ریختن مناره یک مسجد در اثر طوفان شدید (فیلم)
  • ببینید | تصاویری از تخریب بارش باران و طوفان در سراسر آنکارا